“Dejlig mad i hyggelige omgivelser”

Lidojosa Varde The Flying Frog
nr. 68 af 1.189 Restauranter i Riga
Køkkener: International
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 15. august 2018

Vi spiste udendørs i hyggelige omgivelser. Min hustru fik avocadosalat med laks og tortilla. Jeg nød en gullashsuppe. Begge retter var veltillavet og smagte godt. Venlig betjening. Restauranten kan anbefales.

Tak, werner42

Anmeldt 22. juli 2018

Min kæreste er rimeligt begejstret. Han fik opmærksom betjening og fin bøf. Min kylling var knap så god, men stedet er fint. Frøer i alle afskygninger. Bestil bord efter 18

Tak, susgam
Anmeldt 29. maj 2018

Vi er flere gange gået forbi, hvor stedet har været propfyldt. Vi tænkte derfor, at nu skulle det være - maden måtte være god.
Det var den så IKKE. En burger til små 11 euro, hvor kvaliteten var på højde med McDonalds. Oven i købet var bøffen rå inden i.
Påtalt over for tjeneren, kom den med retur til køkkenet. Jeg fik ikke en ny, men den halvspiste bøf retur - nu så gennemstegt, at den kunne knase.
Personalet var imødekommende, derfor 1 stjerne. Maden kunne trods alt spises, derfor stjerne nr. 2, men så kan stedet VIRKELIG heller ikke få mere.

Tak, Schmidt1976
Anmeldt 27. december 2017

Vi kom ind i restauranten, som var overfyldt, vi valgte at vente ved baren til der blev et bord ledigt og det fortrød vi ikke. Der var hyggeligt i restauranten og maden var lækker. Jeg ville helt sikkert vælge at spise der igen, hvis jeg kom tilbage til Riga.

Tak, Dorthe_Bergen
Anmeldt 4. december 2016

Vi var 17 personer og havde bestilt vores menu pr. mail inden afrejse fra DK. Det var en rigtig god ide, for vi fik serveringen samtidigt. Vi havde bedt om at sidde lidt for os selv, hvilket blev opfyldt og vi havde en meget fin Last-night-dinner.

Tak, Edith K

Rejsende, der kiggede på Lidojosa Varde The Flying Frog, kiggede også på

Riga, Riga Region

Har du været i Lidojosa Varde The Flying Frog? Fortæl om dine oplevelser!