“God restaurant ”

Køkkener: Moderne, International
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 5. juli 2018 fra mobile enheder

God og hyggelig restaurant i den gamle del af riga med god betjening til en fair pris rimelig hurtigt servering selvom der kun var få ledige pladser

Tak, jbergstrm

Anmeldt 16. juni 2018 fra mobile enheder

Dejlig mad, god betjening til en fornuftig pris, kan kun anbefales. Restaurant ligger skønt placeret i den gamle by.

1  Tak, Svend-Aage A
Anmeldt 1. april 2018 fra mobile enheder

Denne lille restaurant bliver hurtigt fyldt og det forståes. Maden og god og betjeningen er fremragende.

Tak, PV-Denmark
Anmeldt 11. marts 2018 fra mobile enheder

Har givet denne restaurant 4 prikker. Det er 4 store prikker. Den fejler ikke noget. Og vil meget gerne anbefale stedet. Men det er ikke High-end luksus. Så derfor 4 store prikker. Vi fik hver 3 retter mad og 2 flasker rosé vin og vand. Og så er man klart mæt og tilfreds. For knap 120 €. Maden er lækker og flot anrettet. Betjeningen venlig, måske lidt urutineret. Stedet er hyggeligt og velbesøgt. Alt i alt en rigtig god restaurant med gode solide retter.

Tak, SKOvergaard
Anmeldt 28. december 2017 fra mobile enheder

Vi fandt helt tilfældig denne restaurant, da vi var ude og gå. Servicen og maden var i top, og til en virkelig god pris! Vi fik det sidste bord og mange andre kunne desværre ikke få bord, så vil klart anbefale, at man bestiller bord.

1  Tak, Simone C

Rejsende, der kiggede på Bar & Restaurant Petergailis, kiggede også på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Har du været i Bar & Restaurant Petergailis? Fortæl om dine oplevelser!