“Smukt sted og smukke smagsoplevelser”
Anmeldelse af Domini Canes

Domini Canes
nr. 14 af 1.168 Restauranter i Riga
Velegnet til: Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 9. april 2018

Dette sted SKAL besøges, når man kommer forbi Riga! Utrolig hyggelig atmosfære både inde og ude, enormt hyggeligt og smukt lokale. Maden smagte fantastisk og så helt fantastisk ud. Servicen var i top, og tjenerne rigtig søde.

Tak, Thea J

Anmeldt 8. april 2018 fra mobile enheder

Fantastisk mad til mellempriser. En lækker og hyggelig lille restaurant. Der er kælet for detaljerne. Vi fik bla. lækre kammuslinger, salat med gedeost, en fantastisk filet mignon, salat med vagtelæg og saltet flæsk. Og meget mere.,.
Husk at bestille bord et par uger i forvejen.

Tak, Camilla H
Anmeldt 29. marts 2018 fra mobile enheder

Fik morgenmad, ud fra en meget overskuelig morgenmads menu. Rolig afslappende atmosfære, venlig tjener, der tryllede et par cortado frem, selvom han ikke havde det på kortet.
Anbefalelsesværdigt!

Tak, Carsten H
Anmeldt 27. marts 2018 fra mobile enheder

Rigtigt hyggeligt lille sted. Fin betjening. Rimelige priser. Vi fik noget kylling som var meget flot anrettet på grillede grøntsager og med lidt mos og forskellige friske bær.

Tak, Charlotte H
Anmeldt 21. oktober 2017

Vi var to der checkede ind til en frokost. Intet problem med at få et bord (midt oktober!) og vi fik en dejlig frokost i fred og ro selv om vi er midt i Riga.

Vi bestilte en pasta / avocado med ost samt 2 øl som smagte rigtig godt. Serveringen var tilpas - diskret men opmærksom. Alt i alt for to retter til frokost og to store øl - 25€ - ikke urimeligt når man tænker beliggenhed og kvalitet

Tak, Knissen

Rejsende, der kiggede på Domini Canes, kiggede også på

Har du været i Domini Canes? Fortæl om dine oplevelser!