“Fantastisk spisested”

Von Krahli Aed
nr. 17 af 1.150 Restauranter i Tallinn
Køkkener: Østeuropæisk
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 19. maj 2016 fra mobile enheder

Et fantastisk sted. Rigtig god og spændende mad. Super betjening. Taler perfekt engelsk. Spændende indretning. Et sted der er værd at komme tilbage til.
Anny og Michael, Kirsten og Svend

Dato for besøg: maj 2016
2  Tak, FellowTraveler297000

Anmeldt 11. marts 2016 fra mobile enheder

Denne lidt ydmyg udseende restaurant er absolut et besøg værd. Der er en hyggelig atmosfære i de små rum og betjeningen og maden er i top.
Husk at bestille bord.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Kim R
Anmeldt 26. november 2015 fra mobile enheder

Superlækker, veltillavet og original mad til meget rimelig pris. Meget behagelig betjening. Virkelig hyggelig indretning. Kan stærkt anbefales.

Dato for besøg: november 2015
1  Tak, EvaGunge
Anmeldt 24. juli 2015

Restaurenten er spændende indrettet. Akustikken er fin: det er muligt at føre en samtale. Maden er fortrindelig og betjeningen yderst venlig og kompetent.
Retterne serveres smukt anrettet og i passende mængder. Anden kan anbefales ,også vore dessertvalg skal have anbefalinger med på vejen: mousse og cheesecake.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Hanne H
Anmeldt 21. juli 2015 fra mobile enheder

Vi havde udvalgt restauranten ud fra anmeldelser, - kom til stedet ca. kl. 21.00, næsten fuld hus, så bordreservering måske en god ide.
Vi bestilte en fiskeret, virkelig velsmagende og godt. Rosevin og øl, samt en vikelig god kop kaffe.
Alt sammen, incl. Restaurantens velsmagende brød, var en stor fornøjelse, serveret af venligt personale.
Samtidig synes vi, det var utrolig billigt, euro 37,00.
Kan anbefale stedet.

Dato for besøg: juli 2015
1  Tak, KnudQ

Rejsende, der kiggede på Von Krahli Aed, kiggede også på

Tallinn, Harju County

Har du været i Von Krahli Aed? Fortæl om dine oplevelser!