“Hyggelig med dejlig mad”
Anmeldelse af Cru

Cru
nr. 42 af 1.151 Restauranter i Tallinn
Køkkener: Europæisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 26. marts 2016

Dejlig mad, rigtig god vin, super venlig betjening. Alt i alt en rigtig god oplevelse. Husk at bestille bord.

Dato for besøg: april 2015
Tak, Mette W

Anmeldt 14. maj 2015 fra mobile enheder

Best i Tallinn! Har været her i 14 dage, spist ude hver dag og kun gået efter det bedste - Cru er det bedste indtil videre! Super kompositioner af råvare for kun at levere den bedste smag. Prof. personale. En rigtig god oplevelse!

Tak, Peter J
Anmeldt 29. november 2014 fra mobile enheder

Kan kun anbefales. Gourmet til rimelig pris, opmærksom og dygtig tjernerstab. Overskueligt menukort hvor der alligevel er noget for enhver smag.

Tak, 553s_renl
Anmeldt 18. april 2014

En yderst dejlig og behagelig restaurantoplevelse med overskud til at servere de mest delikate retter vi længe har oplevet. Tjenerne render rundt med headsets og intet er overladt til tilfældighederne og det kan mærkes. Perfekt servering og bemærkelsesværdigt ingen salt- og peberbøsser på bordene. De ved maden er i orden. Tunbøffen kan anbefales.

Dato for besøg: april 2014
Tak, SNogen
Anmeldt 4. september 2013

Med en særdeles behagelig og kompetent betjening fik vi vort bedste middag i Tallinn. Maden var veltillavet, smagfuld og helt på niveau med gode danske restauranter. Og mest af alt i et turistområde skal man lede lidt efter de gode restauranter.

Dato for besøg: august 2013
    • Stemning
Tak, Niels N

Rejsende, der kiggede på Cru, kiggede også på

Tallinn, Harju County

Har du været i Cru? Fortæl om dine oplevelser!