“God mad og hyggelige omgivelser”
Anmeldelse af F-hoone

F-hoone
nr. 54 af 1.083 Restauranter i Tallinn
Køkkener: International
Velegnet til: Barhygge
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt for 27. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi var fire venner som skulle have noget at spise, og havde fået stedet anbefalet. Vi blev ikke skuffede - god mad til rimelige priser i forhold til Helsinki. Kan anbefales!

Tak, Daniel S

Anmeldt for 15. oktober 2016 fra mobile enheder

På vej mod Telliskivi anbefalede vores taxa chauffør at spise på dette sted. Efter en gåtur, endte vi med at følge hans råd.
Stedet har hyggelige omgivelser, god service og maden var rigtig god til prisen.

Tak, Kristoffer W
Anmeldt for 7. juni 2016

F-hoone ligger i Teleskive området lidt udenfor den gamle by. Det er et område hvor kreativiteten råder, og nye restauranter, gallerier og spillesteder opstår.
Vi har besøgt F-hoone de seneste 3 år og har hver gang fået særdeles veltillavet mad og dejligt øl.
Ind over middag (Kl.12) har de hver dag et specielt frokosttilbud. Fx. 3 retters menu til 6 euro.
Tag en tur derud bag jernbanen og snus rundt i de spændende omgivelser,

Tak, ib m
Anmeldt for 5. januar 2016

Restaurant bygget om i tidligere russisk fabrik. 4 voksne og 1 barn fik rigtig god morgenmad til billig penge. Venlig betjening. Der er et lille legerum til især mindre børn. Kan absolut anbefales.

Tak, Familie448
Anmeldt for 11. juli 2015 fra mobile enheder

Gode priser og god betjening. Vi ventede lang tid på maden, men det smagte fint - uden at være prangende. Vi var der, da vejret var rigtig godt, så vi kunne side ude. Der er virkelig en god atmosfære på F-hoone og i området.

Tak, Soerensen1

Rejsende, der kiggede på F-hoone, kiggede også på

Tallinn, Harju County

Har du været i F-hoone? Fortæl om dine oplevelser!

;