Fastlås den laveste pris fra disse websites
Priceline92 $
eDreams92 $
Agoda.com92 $
Hotels.com
Travelocity
Anmeldt d. 2. september 2017 fra mobile enheder

Meget lækkert hotel med perfekt beliggenhed. Alle værelser er individuelt indrettede med navne i stedet for numre. Der er parkering i gården og ligger i gåafstand til alle ting i Vilnius. Lækker morgenmad og ganske udmærket frokost og aftensmad. Rigtig god betjening. Lækker bar/bibliotek/loungeområde

Dato for ophold: september 2017
Tak, M0rtenD
Anmeldt d. 13. april 2017 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed , hyggeligt boutique hotel med en god bar og restaurant. God service fra personalet. Rent og pænt overalt. Dejligt med a la carte morgenmad, så alt er friskt lavet.kan godt anbefales.

Dato for ophold: april 2017
Tak, 100henrikt
Anmeldt d. 25. juli 2016 fra mobile enheder

På hotellet er der bøger alle steder. Rom- mene er opkaldt efter forfattere eller litterære steder. Morgenmaden er fantastisk man bestiller efter et menukort. Personalet er meget venlige og hjælpsomme bedste anbefalinger herfra

Dato for ophold: juli 2016
Tak, mettemarien
Anmeldt d. 19. november 2015 fra mobile enheder

Hotel Shakespeare er tro mod sit litterære koncept. Alle værelser er opkaldt efter forfattere eller litteraturgenrer. Rustikt indrettet med bøger, skrivemaskiner og malerier der passer til rummets navn. Det er en sjov ide. Værelserne er dejlige og behagelige. En god morgenmad med mange forkellige retter indgår og er rigtig lækker. God og venlig service.

Dato for ophold: november 2015
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, kimbiel-nielsen
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 4. september 2011

Dette hotel har alt, hvad du behøver for at få en romantisk, stilfuld og afslappende ferie.. Vi havde et smukt, rummeligt værelse med jacuzzi og udsigt til den fantastiske ONOS kirke.. Og gemt væk fra den gamle bydels larmende gader. Simpelthen perfekt! Morgenmadsmenuen var lækker ... glem buffeterne ... nogle lokale specialiteter og komplet engelsk morgenmad blev anrettet i et hyggeligt og lyst værelse.. Vil helt sikkert vende tilbage.

Tak, MCJULIA
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original