“Fine retter på bistro-mannér”
Anmeldelse af Bistro 18

Bistro 18
nr. 24 af 1.012 Restauranter i Vilnius
Køkkener: Europæisk
Velegnet til: Familier med børn, Forretningsmøder, Romantisk, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Reservationer

Fine retter, som smagte af noget. Vi fik husets vin til, som var ok - ikke noget brankende. Men af en bistro at være, var det fint.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Maria O

Anmeldt 19. marts 2019 fra mobile enheder

Jeg bestilte en frokostmenu til 7 euro. Først en suppe og derefter kylling. Suppen var fin, men kyllingen var blevet til oksekød med kartoffelmos. Begge dele smagte dejligt og jeg protesterede ikke.
Da jeg skulle betale blev der opkrævet 8 euro. Det var prisen inklusiv kaffe.
Igen gad jeg ikke at diskutere, så jeg betalte og gik - sparede drikkepenge.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, JorgenFischer
Anmeldt 23. august 2018 fra mobile enheder

Formålet var at finde et sted at spise uden det var i Hovedgaden, og ikke mindst en god madoplevelse når man rejser alene rundt. Jeg må sige at mad og service lever helt op til hvad andre skriver. Jeg kommer igen alene eller med min kone for det er værd at gå efter

Dato for besøg: august 2018
Tak, KRL61
Anmeldt 7. februar 2018 fra mobile enheder

Et virkeligt dejligt sted med rigtig god mad af udsøgte råvarer. Betjening er venlig og smilende. Meget fornuftigt prisleje

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Lars-Peter R
Anmeldt 7. februar 2018 fra mobile enheder

Meget lækkert og hyggeligt sted. Var på forretningsrejse i byen og vi havde fået anbefalet stedet. Super betjening og lækkert mad. Helt klart et besøg værd. Ikke sidste gang vi har spist her. :-)

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Audia4dk

Rejsende, der kiggede på Bistro 18, kiggede også på

Vilnius, Vilnius County

Har du været i Bistro 18? Fortæl om dine oplevelser!