Anmeldt d. 26. marts 2017

Hotellet ligger i den hyggelige del af den ældre by, tæt på borgen.

Maden (morgenmaden) er klart under middel.

Til gengæld opvejer beliggenheden for køkkenets mangler.

I alt en gennemsnitlig oplevelse.

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, S4406EIpeterm
Anmeldt d. 7. december 2016 fra mobile enheder

Et godt hotel der ligger midt i centrum i den gamle bydel af kaunes.
Servicen var god, morgenmad simpel.
Det eneste dårlige var, at værelse 305 lugtede af røg fra cigaretter
Ellers kan det varm anbefales

Overnattede: december 2016, rejste med venner
Tak, Elisa M
Anmeldt d. 29. november 2016 fra mobile enheder

Ankom i går til Kaunas og bor på det skønne og hyggelige Amberton Cozy hotel.Vi har fået et rigtig skønt værelse med god plads,brede og behagelige senge og ingen problemer med at holde varmen trods -7 grader udenfor.Værelset har en rigtig god belysning,hvilket tit er problemet.Badeværelset er super fint(nyt)med brus og badekar.Dejlig varme i gulvet en kold vinterdag.
Stor fin garderobe med to spejldøre.
Desuden køleskab og elkedel .
Dejlig restaurant hvor der serveres en herlig morgenmadsbuffet.
Endvidere har hotellet en super beliggenhed i Old Town,kort afstand til gågaden og det centrale torv.
Et hotel man vender tilbage til.
Mange cafeer og restauranter i nabolaget.

Overnattede: november 2016, rejste med familie
Tak, bentfaxoe
Anmeldt d. 1. november 2016

Alt var godt hele vejen igennem .dejlig morgenmad ,god beliggenhed i centrum i den gamle by, tæt på gågaderne. Virkelig høflig personale der kunne hjælpe os med bykort, og vi fik morgenmadspakke da vi skulle i lufthavn. Kan anbefales

• Overnattede: oktober 2016, rejste som par
Tak, Kurt N
Anmeldt d. 7. oktober 2016

Venligt og meget hjælpsomt personale.
Dejlig by med fantastisk gågade. Hyggelige stier langs floderne.
Venlig befolkning. Vanvittig kørsel med høj hastighed.
Det kan anbefales at købe busbilletter og tage et kik på forstæderne for også at se livet der.

Overnattede: september 2016, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, Bente N