Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (480)
Filtrer anmeldelser
480 resultater
Medlemsvurdering
212
194
57
14
3
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
212
194
57
14
3
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 480 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 30. april 2017 fra mobile enheder

Overnattede: april 2017, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
GM_Novotel_Szeged, General Manager hos Novotel Szeged, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. maj 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 28. april 2017

  • Overnattede: april 2017, rejste med familie
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
GM_Novotel_Szeged, General Manager hos Novotel Szeged, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. maj 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 16. april 2017

  • Overnattede: april 2017, rejste med familie
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
GM_Novotel_Szeged, General Manager hos Novotel Szeged, svarede på denne anmeldelseSvarede 20. april 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 22. marts 2017

  • Overnattede: august 2016, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
GM_Novotel_Szeged, General Manager hos Novotel Szeged, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. marts 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 13. marts 2017

  • Overnattede: marts 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
GM_Novotel_Szeged, General Manager hos Novotel Szeged, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. marts 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser