Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Novotel Szeged
Hoteller i nærheden
52 $
42 $
Booking.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
Hotel Dom(Szeged)
Booking.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Restaurant
Lotus Hotel(Szeged)(Meget for pengene!)
47 $
Booking.com
Vis tilbud
Hotel Auris(Szeged)
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Morgenmad inkluderet
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Roomservice
TripAdvisor
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
TripAdvisor
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Restaurant
TripAdvisor
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
TripAdvisor
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
Booking.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Anmeldelser (462)
Filtrer anmeldelser
462 resultater
Medlemsvurdering
203
187
56
14
2
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
203
187
56
14
2
Filtre
Opdaterer listen...
4-9 af 462 anmeldelser
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 22. marts 2017

  • Overnattede: august 2016, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
GM_Novotel_Szeged, General Manager hos Novotel Szeged, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. marts 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 13. marts 2017

  • Overnattede: marts 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
GM_Novotel_Szeged, General Manager hos Novotel Szeged, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. marts 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 9. januar 2017

  • Overnattede: januar 2017, rejste alene
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Accorhotels.com
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
GM_Novotel_Szeged, General Manager hos Novotel Szeged, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. januar 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 5. december 2016

  • Overnattede: december 2016, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Accorhotels.com
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
GM_Novotel_Szeged, General Manager hos Novotel Szeged, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. december 2016
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 4. december 2016

  • Overnattede: december 2016, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
GM_Novotel_Szeged, General Manager hos Novotel Szeged, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. december 2016
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser