“Stille morgen med god kaffe”
Anmeldelse af 9BAR

9BAR
nr. 1 af 385 Kaffe og te i Budapest
Prisklasse: 7 kr. - 22 kr.
Kvarter: Terézváros
Kvarter: Terézváros
Anmeldt 9. oktober 2023 fra mobile enheder

Hyggelig kaffebar med et simpelt udvalg af morgenmad, kager og juicer. Perfekt sted til en stille morgen, inden Budapest indtages 😊

Vi fik bagels, pistacie croissant og deres Elvis Pan Cake. Og naturligvis kaffe og frisk appelsin juice.

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, Bjarne C

Anmeldt 23. januar 2023 fra mobile enheder

Lækkert bagværk, friskpresset juice, fremragende kaffe for kaffeelskere. Servicen var også meget tilfredsstillende. Tak

Dato for besøg: januar 2023
Tak, Josefine J
Anmeldt 20. juli 2022 fra mobile enheder

9bar er en fin lille café, med de mest fantastiske hjemmelavede croissanter og en skøn lemonade. Caféen giver en følelse af ro og hjemlighed

Dato for besøg: juli 2022
Tak, Linezk
Anmeldt 21. maj 2022 fra mobile enheder

Fantastisk lille cafe med skøn morgenmad og kaffe ❤️ helt klart et besøg værd hvis du er i Budapest. Personalet var søde og havde styr på det

Dato for besøg: maj 2022
Tak, Majken K
Anmeldt 8. januar 2022 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig lille café. Maden er lavet på forhånd, vi fik en sandwich, æggetærte og en croissant. Virkelig god kaffe og friskpresset appelsinjuice. Godt sted til en let morgenmad.

Dato for besøg: januar 2022
Tak, Pernille K

Rejsende, der kiggede på 9BAR, kiggede også på

Budapest, Central Hungary

Har du været i 9BAR? Fortæl om dine oplevelser!