“Morgenmad”
Anmeldelse af 9BAR

9BAR
nr. 1 af 391 Kaffe og te i Budapest
Prisklasse: 7 kr. - 22 kr.
Kvarter: Terézváros
Kvarter: Terézváros
Anmeldt 22. oktober 2021

Fremragende, god morgenmad, god kaffe, god pris, god service, godt toilet, god atmosfære, kæmpe swag

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, 909ida

Anmeldt 30. juli 2018 fra mobile enheder

Virkelig lækker og billig morgenmad! Det hele var godt, men den friskpressede appelsinjuice - der rent faktisk smager af appelsiner! - var i en klasse for sig selv!

Dato for besøg: juli 2018
Tak, juliea233
Anmeldt 25. april 2018 fra mobile enheder

Bedste morgenmad vi har fået her i Budapest. Vi har været her 3 gange. Frisk og lækkert brød og fantastisk kaffe. Personalet er engageret, professionelle og super søde.

Dato for besøg: april 2018
1  Tak, P2646KIjackiem
Anmeldt 21. april 2018 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted med flik og rar betjening. Croissanter og andet lækkert brød. Kaffen i verdensklasse.

Dato for besøg: april 2018
3  Tak, 901tineb
Anmeldt 22. oktober 2017 fra mobile enheder

Meget lille cafe. Hyggelig og lokal. Gå forbi for at få kaffe og et styke kage. Kan ikke anbefales som restaurant eller til morgenmad.

Dato for besøg: oktober 2017
1  Tak, ClausHL

Rejsende, der kiggede på 9BAR, kiggede også på

Budapest, Central Hungary

Har du været i 9BAR? Fortæl om dine oplevelser!