“Rigtigt god ungarns mad og”
Anmeldelse af 0,75 bistro

0,75 bistro
nr. 82 af 3.707 Restauranter i Budapest
Kvarter: 5. distrikt/Indre by
Kvarter: 5. distrikt/Indre by
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Rigtigt god ungarns mad og også andet. Stor udvalg af ungarske vine. Man kan sidde lige ud til den stor plads ved domkirken.

Tak, Esben L

Anmeldt 4. maj 2019 fra mobile enheder

Service er ikke eksisterende, tjener var uopmærksom og virkede ligeglad. Vi bestilte en oste platte til en runde øl, osten var ulækker og uden smag.
Øllen var ok.

Dato for besøg: maj 2019
1  Tak, NWK1962
Anmeldt 4. maj 2019

God og høflig betjening. Der blev severet god og kølig øl, mens man fandt ud af hvad man ville spise. Tjeneren gav gode råde, og endet med en lækker middag :-)

Dato for besøg: maj 2019
Tak, 714steenj
Anmeldt 22. maj 2018

Mine 4 søskende og deres mand/kone, i alt 8 personer, er lige vendt hjem fra Budapest.
Vi havde en super oplevelse på bistro 0,75.
Super god service af tjener Bela, han var høflig og med på en joke, en alt i alt god oplevelse.
Hilsen Thrysøe fam.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Jonna T
Anmeldt 21. februar 2018 fra mobile enheder

Vi er gik forbi 0,75 Bistro en aften og synes der så meget hyggeligt ud.
Er nu vendt tilbage for tredje gang på vores tur til Budapest.
Om det er til frokost, en øl, drinks, kaffe eller aftensmad, så er dette sted at anbefale. Især vores tjener Tomi har gjort at vi følte os velkomne.
Lækker mad, godt vinkort, god betjening.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, HeidiS3107

Rejsende, der kiggede på 0,75 bistro, kiggede også på

Budapest, Central Hungary

Har du været i 0,75 bistro? Fortæl om dine oplevelser!