“God mad og super personale”
Anmeldelse af Lucky 7 Burgers

Lucky 7 Burgers
nr. 9 af 3.716 Restauranter i Budapest
Kvarter: 5. distrikt/Indre by
Kvarter: 5. distrikt/Indre by
Anmeldt 7. august 2020

Hyggeligt sted med god atmosfære og venligt personale. De har super gode burgere og vi kommer igen selvom vi har allerede har været der 2 gange. Kan sagtens anbefales.

1  Tak, kimpansen

Anmeldt 21. februar 2020

Fint lille sted med burgere og få andre retter. Flotte burgere og fin hungarian stew med pasta. Søde tjenere.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Susogkim
Anmeldt 10. februar 2020 fra mobile enheder

Rigtig lækre burger med saftige bøffer som virkelig smagt af noget.
Hurtig, venlig og god betjening.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, christinasJ8018PR
Anmeldt 6. december 2019 fra mobile enheder

Virkelig lækker burger, lever op til sit ry god service, kan varmt anbefales burger-elskere

Dato for besøg: december 2019
Tak, karinpW7650HT
Anmeldt 20. november 2019 fra mobile enheder

Utrolig gode burger med masser af kød - god service med venlig betjening - god stemning. Vi kommer helt sikkert tilbage til denne restaurant hvis vi skal spise burgere igen.

Dato for besøg: november 2019
Tak, ninoso915

Rejsende, der kiggede på Lucky 7 Burgers, kiggede også på

Budapest, Central Hungary

Har du været i Lucky 7 Burgers? Fortæl om dine oplevelser!