“Superlækre burgere”

Lucky 7 Burgers & More
nr. 10 af 3.706 Restauranter i Budapest
Kvarter: 5. distrikt/Indre by
Kvarter: 5. distrikt/Indre by

Lækre originale burgere. Personalet er meget opmærksomme og professionelle. Har både et godt øje med hvad ser sker og et smil parat.
Burgerne var meget smagfulde, saftige og i forskellige varianter. Det var muligt at kombinere en menu med andre ønsker.
Her kommer vi gerne tilbage.

Tak, jannee2015

Anmeldt 30. september 2018 fra mobile enheder

God mad, god service og god stemning.
Maden kom hurtigt og var serveret med et smil.
Dette er helt klar en anbefaling herfra

Tak, 73jesperj
Anmeldt 25. september 2018 fra mobile enheder

Efter lidt dårlige oplevelser med venlighed og serviceniveau i Budapest, var det en sand fornøjelse at spise frokost på Lucky 7 burgers. Rigtig god mad, frisklavet og smagfuldt - og meget venlig og imødekommende ejer - helt suveræn betjening, sjov og kompetent. Da vi skulle af sted regnede det, så vi kunne lige låne paraplyer, og hvis vi kunne, ville han gerne have dem igen, ellers var det også ok... vi opgav og bad ham ringe efter en taxa, det klarede han,
og fik os sendt videre på turen rundt og se seværdigheder. Hans sted er virkelig et besøg værd, og også hans kundeservice.

Tak, lhd24
Anmeldt 30. august 2018

Både klassiske og utraditionelle burgers på menukortet, alle fulde af smag og lækre råvarer. Servicen er helt i top, og deres milkshakes er to die for. Klart et besøg værd, når gullasch bare ikke gør det for en længere, og man trænger til en burger i verdensklasse.

Tak, Tenna E
Anmeldt 7. august 2018 fra mobile enheder

Et helt fantastisk måltid, burger i verdensklasse med tonsvis af smag. Hurtig servering og ikke en finger at sætte på maden. Det kan varmt anbefales at vælge deres løgringe til menuen.
En lækker frokost til en god pris som varmt kan anbefales

Tak, Dennis L

Rejsende, der kiggede på Lucky 7 Burgers & More, kiggede også på

Budapest, Central Hungary

Har du været i Lucky 7 Burgers & More? Fortæl om dine oplevelser!