“Mindeværdigt”

nr. 91 af 3.678 Restauranter i Budapest
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: 5. distrikt/Indre by
Anmeldt 26. september 2017

Centralt beliggende og meget besøgt lokal restaurant. Vi havde bestilt bord, men vi startede (godt nok en halv time for tidligt) med et lidt kedeligt bord på 1. sal, hvor vi var de eneste gæster. Efter 10 minutter fik vi dog et bord i stueetagen, hvor udsigten er formidabel og stemningen i top.

Stedet er travlt med kun 2 tjenere, men det gik fint. Det er rigtig god mad og meget autentisk ungarnsk køkken.

Vinudvalget er begrænset til øjensynligt udelukkende lokale vine til meget rimelige priser. De har en fin rosé og gode seriøse rødvine - specielt deres Cabernet Franc kan anbefales.

Vi kommer gerne igen!

1  Tak, Lars1437

Anmeldt 23. september 2017 fra mobile enheder

En frokost på Magyar Qtr, var helt sikker besøget værd. Maden var en smagsoplevelse for sig selv, til billige penge. Atmosfæren var hyggelig og rolig. Kommer helt sikkert igen

Tak, Getaway721034
Anmeldt 12. juli 2017 fra mobile enheder

Denne oplevelse var bare i orden, virkelig dejlig mad, til fornuftige penge, dejlig udsigt, kommer gerne igen

1  Tak, Per T
Anmeldt 14. februar 2017 fra mobile enheder

Den ligger ved floden tæt på gågaderne og markedshallen. Betjeningen er i top og maden er elegant anlagt. De har mange gode lokale vine i hod kvalitet.
Den er helt sikkert et besøg værd.

1  Tak, kipe98ab
Anmeldt 8. februar 2017 fra mobile enheder

Rigtig god mad, hvor råvarerne og sammensætningen af retten er i focus. Høflig og opmærksom betjening. Dejlig atmosfære med perfekt udsigt over Donau og slottet med lys på. Det kan stærkt anbefales.

2  Tak, Thauge50

Rejsende, der kiggede på Magyar Qtr, kiggede også på

Budapest, Central Hungary

Har du været i Magyar Qtr? Fortæl om dine oplevelser!