Åben i dag: 09.00 - 05.00

fra 76,36 $
fra 19,95 $
fra 53,69 $
Anmeldt d. 8. december 2019

Vi var bare inde for at drikke en øl en søndag i december. Her er hyggeligt og selv om det var søndag, var der mange mennesker. Det var sjovt at gå rundt og udforske stedet - husk at komme ovenpå.

Dato for oplevelse: december 2019
2  Tak, LDA70
Anmeldt d. 4. november 2019

Havde en meget ubehagelig oplevelse med 50 højskoleelever. En gruppe blev taget i nakken af dørmænd da de røg et sted de ikke måtte (det var de dog ikke klar over). Vi var flere der blev sure, hvilket resulteret i flere udsmidninger på samme ubehagelige måde. En hånd i kraven og slæbt ud på gaden. Jeg forsøgte at dokumentere det med mobil. Denne blev taget ud af hånden af mig og smidt på gaden. En rigtig ubehagelig afslutning på en hyggelig aften. Vi har været der flere gange da vores studietur altid går til Budapest. Men stedet har skiftet stemning og er en ærgerligt billede på Victor Orbans regime. Don't go there!!!!

Dato for oplevelse: november 2019
2  Tak, AndreasHStein
Anmeldt d. 2. oktober 2019 fra mobile enheder

En overvældende oplevelse med 1000 sanseindtryk. Vi gik rundt i Szimpla Kert og blev konstant overrasket af nye skøre, ødelagte, sjove og kreative ting. Tror der var ca. 10 barer derinde, men endte med at stå på gaden igen efter 30 minutter uden at have købt noget - men med en oplevelse rigere!

Dato for oplevelse: oktober 2019
1  Tak, 104jacobn
Anmeldt d. 6. september 2019 fra mobile enheder

Virkelig spøjst og pintoreskt sted. God mad til meget overkommelige priser . Et must see i Budapest

Dato for oplevelse: september 2019
2  Tak, Athos6630
Anmeldt d. 15. juli 2019 fra mobile enheder

Det er et område i flere etager med mange forskellige barer med eget "udtryk". Et sted kan man få.eks sidde i et badekar og ryge vandpibe, andre steder står der en bensvingshest som er blevet et bord. Generelt rustikt indretning.

Vi satte os i en "kemi-bar", karakteriseret af servering af fadøl af typen IPA i mange varianter, serveret i et lokale med både en operationslampe og en diskokugle og hvor det tydeligvis var tilladt at skrive på væggen.

Noget øl var mere kuriøst end godt og andet havde en høj alkoholprocent - så lidt for enhver smag.

Et sjovt sted at besøge.

Dato for oplevelse: juli 2019
1  Tak, KoimaruSkaarup