“Dårlig service og kedelig mad ”
Anmeldelse af Kuglof

Kuglof
nr. 283 af 3.704 Restauranter i Budapest
Kvarter: 5. distrikt/Indre by
Kvarter: 5. distrikt/Indre by
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Egenligt en hyggelig indretning af stedet. Dog den dårligste service jeg længe har fået. Servitricerne virkede deciderede irriterede over at vi var der og svarede ikke rigtigt på spørgsmål. Maden var kedelig og smagsløs med undtagelse af pandekagerne som faktisk var gode. Eggs Benedict var kogt i for lang tid. Vi kommer ikke igen!

Tak, idaroostras

Anmeldt 5. januar 2020 fra mobile enheder

Mega hyggelig lille café, med rigtig god kaffe. Her er atmosfæren hyggelig og beliggende lidt tilbagetrukket fra den pulserende by. Kan klart anbefales.

Tak, sascham779
Anmeldt 23. juli 2019 fra mobile enheder

Hyggelig cafe som rummer pladser både ude og inde. Vi fandt en plads indenfor i hjørnet, hvor der var puder til ryggen.
God og serviceminded personale.
Vi fik dejlig morgenmad. Den friskpressede appelsin juice var rigtig god.
Desværre ingen smoothies denne dag.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 562heidib
Anmeldt 22. juli 2019 fra mobile enheder

Spiste lækker bruschetta med rejer og Ungarsk gullasch suppe. Manglede lidt salt ellers super god betjening og lækker mad til prisen.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, W9383TIthomask
Anmeldt 27. april 2019 fra mobile enheder

Vi var inde og få morgenmad, det var godt, billigt og kan helt sikkert anbefales.
Maden kom hurtigt og kvaliteten er helt i top. Hyggelig atmosfære.

Dato for besøg: april 2019
Tak, R4255IZmarting

Rejsende, der kiggede på Kuglof, kiggede også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du været i Kuglof? Fortæl om dine oplevelser!