“Ikke pengene værd.”

Køkkener: Ungarsk, International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: 5. distrikt/Indre by
Anmeldt 16. juli 2018

Vi var der for at spise frokost, men det fortrød vi dog da maden kom på bordet.
Vi fik hurtigt vores mad. Jeg fik den kedeligste Ceasar salat jeg nogensinde har fået, slatten salat og bløde brød croutoner. Det var ringe.
Eneste gode at sige om det sted var at serveringen var hurtig og venlig og øllen var kold, men så kan jeg heller ikke finde på mere godt at sige om Salt and Pepper - desværre.

Tak, Jette K

Anmeldt 20. juni 2018 fra mobile enheder

Rigtig god og venlig service samt fin beliggenhed.

Velassorteret spisekort, hvor det er noget for enhver smag.

Tak, Dorte_Soederberg
Anmeldt 14. december 2017 fra mobile enheder

Super hyggeligt lille roligt sted, nærmest intimt. Servicen var personlig og maden god og veltilberedt. Stedet kan varmt anbefales.

Tak, Etlar
Anmeldt 6. marts 2017

Hyggeligt lille sted med god service, her nød vi at få varmen. Fruen fik lidt at spise jeg nød en god øl.

Tak, Holger Aagaard H
Anmeldt 13. februar 2016 fra mobile enheder

Meget lille sted, service var ikke eksisterende og det virkede som om man som gæst blot var til besvær. Prikken og i'et var da de serverede muggent brød og blot sagde sorry da vi klagede over det.
Vælg et andet sted hvis du vil spise mad.

Tak, majce10

Rejsende, der kiggede på Salt & Pepper, kiggede også på

Budapest, Central Hungary

Har du været i Salt & Pepper? Fortæl om dine oplevelser!