“Delikat oplevelse for pasta elsker ”
Anmeldelse af 2 Spaghi

2 Spaghi
nr. 191 af 3.740 Restauranter i Budapest
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Erzsébetváros
Anmeldt 13. august 2021 fra mobile enheder

Hjemmelavet sauce og pasta, utrolig lækkert - er man en pasta elsker, er denne restaurant et must i Budapest! Så hop lige forbi og smag deres udvalg

Tak, Rasmus H

Anmeldt 20. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi var bestemt ikke imponeret over denne “restaurant”.
- Kedelige omgivelser
- Dårlig Service. Vi blev 3 gange serveret mad der ikke var vores.
- Uchamerende toilet i kælder
- Kedelige saucer der ikke smagte af noget

Maden som sådan smagte ok, men vi mener ikke det er et must go sted. Der findes steder i Budapest der slår dette med længder.

2  Tak, josefinegraef
Anmeldt 16. oktober 2019

Fabelagtig mad og søde medarbejdere! Virkelig et must i Budapest :)) især pestosaucen og raviolien kan anbefales ;))

3  Tak, Kristine Kop C
Anmeldt 9. oktober 2019 fra mobile enheder

Virkelig imponerede Italiensk pasta i mange specielle varianter. Selvom jeg har været flere gang i Italien, fik jeg smagt lidt som jeg aldrig har prøvet før. Kan klart anbefale med Ravioli med karamelliseret græskar og ricotta ost wow det smagte fantastisk. Stedet kunne være godt værre større der er ikke meget plads, men det er ok. Betjening er god og venlig personale.

2  Tak, ronnig517
Anmeldt 25. november 2018 fra mobile enheder

Vi spiste der til frokost og maden var simpel veltillavet og billig. Personalet var rigtig søde og maden kom hurtigt til bordet. Omgivelserne var lidt kedelige.

Dato for besøg: november 2018
Tak, katarinahartmann

Rejsende, der kiggede på 2 Spaghi, kiggede også på

Budapest, Central Hungary

Har du været i 2 Spaghi? Fortæl om dine oplevelser!