“Velsmagende pasta!”

Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer, Takeaway
Kvarter: 7. distrikt/Det jødiske kvarter
Anmeldt 20. januar 2018 fra mobile enheder

- Velsmagende pasta
- Fantastisk service (meget smilende)
- Godt koncept
- Fair pris
- Hyggeligt sted/indretning

Dato for besøg: januar 2018
Tak, mathildekr

Anmeldt 31. december 2017 fra mobile enheder

Fantastisk lille italiensk spisested. Lækkert og smagfuldt italiensk mad når det er bedst. Dejlig betjening og ikke mindst hyggeligt at spise oppe på 1. sal tæt under loftet.

Dato for besøg: december 2017
Tak, Kuno J
Anmeldt 11. juli 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte det lille hyggelige sted efter have læst de mange gode anmeldelser på Tripadvisor.

Maden smagte os, stemningen er god og personalet flink.

Men det blev den dyreste frokost på vores ferie i Budapest. 7000 HUF for to pastaretter og to cola.

Jeg kan slet ikke genkende de billige priser folk skriver om og synes ikke prisen matcher det man får!

Der findes utallige lækre pastasteder til 50% af prisen her.

Som sagt hyggeligt og velsmagende, men alt for dyrt!

Dato for besøg: juli 2017
Tak, PeterMalmo
Anmeldt 19. april 2017 fra mobile enheder

Denne lille restaurant ligger i en charmerende passage i det jødiske kvarter.Der serveres 4 Saucer og dertil hjemmelavet pasta efter eget valg.Dejligt smilende personale.Madkvaliteten er i top.

Dato for besøg: april 2017
Tak, JetteKolding
Anmeldt 7. april 2017 fra mobile enheder

Hjemmelavet pasta af meget høj kvalitet og lækre saucer for rigtige pastaelskere. Helt perfekt særligt til frokost

Dato for besøg: april 2017
Tak, Sille S

Rejsende, der kiggede på 2 Spaghi, kiggede også på

Budapest, Central Hungary

Har du været i 2 Spaghi? Fortæl om dine oplevelser!