Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (8.999)
Filtrer anmeldelser
8.999 resultater
Medlemsvurdering
6.821
1.550
389
155
84
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
6.821
1.550
389
155
84
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 8.999 anmeldelser
Anmeldt d. 12. maj 2019

Vi havde 4 fantastiske overnatninger på dette smukke hotel. Havde booket et Executive room med adgang til executive floor med mulighed for gratis drinks samt lettere anretninger igennem dagen. Alle pengene værd. Vi oplevede en fantastisk service fra afhentning i lufthavnen med behagelig og serviceminded chauffør. Personalet på hotellet var meget venlige og hjælpsomme i forhold til de ønsker og behov vi havde i forbindelse med opholdet.
Dejligt og fantastisk hotel med ikke mindre end 4 restauranter. skøn mad i topklasse.
Alt i alt en super dejlig oplevelse.
Dette hotel har fortjent hver af de 5 stjerner det har.

Værelsestip: Executive værelse med adgang til Executive floor er et godt valg for lidt extra luksus. ambefalsesværdigt.
Dato for ophold: februar 2019
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Tak, Birgitte S
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MrJeanPierreMifsud, Vezető hos Corinthia Budapest, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. maj 2019
Google Oversæt

Dear Birgitte S,

Thank you for choosing Corinthia Budapest for your stay in Budapest!
It gives me great pleasure to received your nice review and to learn that your stay with us was nice. I hope our efforts did compliment your stay in Budapest and that you enjoyed your time in our beautiful capital. Thank you for highlighting our nice location and the amazing rooms as well, and the nice staff.
Our team would be glad to accommodate you on a future occasion, should you decide to return to Budapest!

Kind regards,
Jean Pierre Mifsud
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 29. marts 2019 fra mobile enheder

Fint hotel; men ingen service! Klagede flere gange over ingen aircon - men ingen ville høre på det. Vi kontaktede reception og ringede til guest relation - men ingen hjælp. Til morgenmad gad de nærmest ikke servere kaffe til os; ikke 5 stjerner værdig!

Dato for ophold: marts 2019
Rejsetype: Rejste som par
Tak, rbyriel
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MrJeanPierreMifsud, Vezető hos Corinthia Budapest, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. april 2019
Google Oversæt

Dear rbyriel,

We appreciate you taking the time to complete a review of our Corinthia Hotel Budapest and we are disheartened that we were unable to live up to your expectations.
First and foremost let us apologize for the inconvenience caused by the malfunctioning of the air-conditioning in your room. Furthermore, regarding the service provided by our staff, your comments clearly indicate shortfalls in our standards and as such, we have addressed the issues you have raised with the relevant members of our team. Please be ensured that your feedback is highly appreciated and that our team undergoes continuous training sessions in order to provide professional and excellent quality of service at all times.
I hope that in spite of your mixed feelings we will have the opportunity to welcome you back to our hotel.

Best regards,
Jean Pierre Mifsud
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 19. marts 2019

Et fantastisk hotelophold for mormor på 17 år og barnebarn på 14 år. .
Ikke alene var hotellet rent,, lækkert og tip top moderne, men hele personalet var på ethvert tidspunkt af døgnet, særdeles imødekommende og venlige.... på den dejlige top professionelle og behagelige måde.

Dato for ophold: juli 2018
1  Tak, Susanne T
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MrJeanPierreMifsud, Vezető hos Corinthia Budapest, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. marts 2019
Google Oversæt

Dear Susanne T,

I am happy that you shared your experience with us about Corinthia Hotel Budapest.
It is promising to read your lovely words about the hotel and the service you received. Thank you for complementing the cleanliness and the amazing staff. I am glad that you and your grandmother had a very nice stay, and you are waited with the warmest welcome anytime you would like to return!

Kind regards,
Jean Pierre Mifsud
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 28. november 2018

Vi havde 3 fantastiske overnatninger på Corinthia hotel. Maden, servicen, faciliteterne renligheden, værelserne og al personalet var i topklasse. Jeg har ikke oplevet et bedre hotel i mine 31 år. Vi havde bestilt en juniorsuite, hvor vi havde fri adgang til executive loungen, og det var vi glade for. Det fungerede helt perfekt. Vil også takke for champagne og chokoladen som i havde sat frem på vores værelse, da vi efter en lang dag kom tilbage på værelset. Udover de nævnte ting, så fik vi også en flot personlig hilsen, og et tillykke med vores bryllup et halvt år forinden, og et held og lykke fremover. Kunne jeg give 6 stjerner havde jeg gjort det.

Værelsestip: Bestil inklusiv Executive lounge adgang,
Dato for ophold: november 2018
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Tak, KenniWesth
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MrJeanPierreMifsud, Vezető hos Corinthia Budapest, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. november 2018
Google Oversæt

Dear KenniWesth,

As for a start, we would like to express our gratefulness to you for sharing a review on TripAdvisor.
I am glad you chose our hotel as your accommodation during your visit to Budapest. It makes us absolutely glad that you were satisfied with the service, and we are grateful to you for appreciating the cleanliness.
It would be truly amazing to greet you again one day in Corinthia Hotel Budapest, we will always wait you with friendly welcome.

Kind regards,
Jean Pierre Mifsud
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 24. september 2018 fra mobile enheder

Desværre levede dette ophold slet ikke op til vores forventninger.
Måtte flytte værelse da vores møbler i deluxe Residence var helt våde, og da vi ringede for at fortælle dette, kom ingen op. Efter 40 min går en af os ned og vi får allernådigst nyt værelse.
Dog havde de givet os et værelse, som manglede det extra værelse og badeværelse, som vi har betalt for. Vi måtte igen ringe ned, og igen kom ingen op.
Da vi ringer igen, får vi fat i manager, som virker sur og siger, at de ikke har flere større værelser. Vi kan dog få extra seng sat op i værelset. Måtte diskuterer om at få rabat, ikke ok af et hotel af den standard. Og rabatten var latterlig lille.
Udover denne farce havde vi skraldebiler larmende kl.05 hver morgen, en stor hund som gøede ved nabolejligheden. Derudover bad vi om 2 enkeltdyner i stedet for en dobbelt, dette bad vi om 3 gange før vi fik den.
Morgenmad bliver vi ført ind i den store sal men ikke anvist til et bord, en tjener vendte øjne, da vi spurgte om friskt brød.
Ikke en oplevelse som man forventer af et 5 stjernet hotel.

Dato for ophold: september 2018
Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, 443bettinan
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
JeanPierreMifsud, Vezető hos Corinthia Budapest, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. september 2018
Google Oversæt

Dear Bettina,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We completely intend to use it to better our servises and guest experiences.
Please accept our apologies for the issue with the room as we were experiencing a leakage. Rest assured this is an issua we have since tackled in order to prevent such occurances for the future. We do apologize for not being able to provide you with the same category of room, I can imagine the frustration you felt. Furthermore, I am deeply sorry that you could not rest well enough due to a dog being on the same floor.

As per the breakfast , I am saddened that you did not feel the warmth of our team while dining there.
Please if you are in Budapest again, do consider giving us a second chance to make up for this stay and turn it into a positive one second time around.

Kind regards,

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser