Google
fra 24,46 $
fra 23,98 $
fra 70,75 $
Anmeldt d. 21. juni 2016

Jeg fandt hurtigt ud af at vaci utca var stedet... Her kunne man finde alt muligt. De handlende stod på gaden og tilbød produkter og var meget venlige. Folk fra de forskellige restauranter kom og spurgte interesseret i om man havde prøvet forskelligt mad..store butikker små butikker cafeer og restauranter og pludselig endda en burgerking. For enden af gaden er det store indendørs marked. Imponerende. Da jeg var der fandt der en slags bogmesse sted i den anden ende af gade., hvor forskellige forfattere sad og skrev i folks nyindkøbte bøger. En meget interessant gade

Dato for oplevelse: juni 2016
1  Tak, Eva P
Anmeldt d. 17. oktober 2015

Gaden er en parallel til Strøget. Priserne er lidt oppe ift normen. Hyggeligt sted til en gråvejrsdag. Kig butikker og tag en kaffe.

Dato for oplevelse: marts 2015
Tak, Frank L
Anmeldt d. 14. oktober 2015 fra mobile enheder

En lang vej mellem pæne bygninger, hvor de forskellige butikker ødelægger lidt den hyggelige og nydelige stemning.
Der er kun turistfælder, dårlige souvenirsbutikker og kæmpe kæder som HM osv.

Dato for oplevelse: oktober 2015
Tak, Stefan L
Anmeldt d. 17. juli 2015

Hyggelig gågade med en del spændende butikker. Desværre er den meget turistet og derfor ikke så originalt ungarsk. Det finder man i sidegaderne til Vaci Street.

Dato for oplevelse: oktober 2014
Tak, SteffenAlves
Anmeldt d. 5. november 2014

Vaci utca er en hyggelig gågade med mange sovenirbutikker, men der findes dog også almindelige tøj- og skobutikker. En fin gade til at gå en tur på.

Dato for oplevelse: november 2014
Tak, MathiasBorg