Kædebroen (Szechényi lánchíd)

Google
Sådan kan du opleve Kædebroen (Szechényi lánchíd)
fra 17,97 $
fra 22,86 $
fra 47,60 $
fra 17,97 $
Anmeldt d. 4. juli 2016

Vi gik over flere gange, også fordi Belgian Brasserie Henri ligger til højre på Buda side, i behagelig gå afstand.Flot bro og flot udsigt.

Tak, Erling M
Anmeldt d. 1. juli 2016

vi gik en tur over kædebroen på vej op til budabjerget, hvor vi blandt andet så fiskerbastionen. tag kabelbanen derop

Dato for oplevelse: oktober 2015
Tak, kennethobeling
Anmeldt d. 25. juni 2016 fra mobile enheder

Vi gik frem og tilbage over broen mange gange. Den er utrolig flot og et kendetegn for budapest. Om aftenen er den samlings punkt for rigtigt mange mennesker. Så studerende, veninder, festende og turister kigge ud over Donau og slå sig ned med en flaske øl eller lidt picnic. Mange er kravlet op ad de brede brostolper og kan sidde eller ligge og slappe af. Vil mene det er et uundgåeligt stop i Budapest.

Tak, blaabjerge
Anmeldt d. 21. juni 2016

Første aften jeg var i Budapest gik jeg en tur for at orientere mig lidt i byen. Jeg tænkte jeg ville ned til Donau og se broerne. Jeg boede i nærheden af kædebroen og ville egentlig bare sidde og kigge. Men jeg havde de gode sko på så jeg besluttede at gå over på den anden side budasiden . Det var en dejlig oplevelse at stå midt på broen og kigge ud på alle lysene. Det var meget fascinerende at gå sammen med alle de mange mennesker der også havde beslutter sig for en aftentur

Tak, Eva P
Anmeldt d. 14. juni 2016

Tag en god gåtur over kædebroen, der er et bemærkelses-værdigt byggeri, men ikke meget andet. Den er klart flottest om aftenen og fra afstand - f.eks. fra en tur på Donau

Tak, Ernst_12