Åben i dag: 08.00 - 18.00

Google
Sådan kan du opleve Parlament (Országház)
fra 3,82 $
fra 33,42 $
fra 10,74 $
fra 17,90 $
Anmeldt d. 6. august 2020 fra mobile enheder

Så smukt. Storslået bygningsværk. Enestående arkitektur.se det.Gider ikke skrive så meget.Hvorfor skal man skrive 100 tegn ?

Dato for oplevelse: august 2020
2  Tak, skatspiel
Anmeldt d. 5. marts 2020 fra mobile enheder

3. Gang i denne vidunderlige by måtte vi besøge Parlamentet. Denne imponerende bygning med en fantastisk historie som også landet har er absolut et besøg værd. Vi guides rundt og ser og oplever denne vidunderlige bygning. Der er kræset for detaljen. Vi genkender straks den stolthed folket nærer for bygningen og dennes betydning for kulturen i dette fantastiske land. Husk at medbringe pas for reduceret indgangspris

Dato for oplevelse: marts 2020
1  Tak, L1324QYchristianl
Anmeldt d. 3. februar 2020 fra mobile enheder

Bygningen er utrolig flot udefra men mindst ligeså flot indeni. Er man bare en smule historie/arkitektonisk interesseret bør man ikke undlade at betale den trods alt beskedne pris for guidet rundtur ca 40 min.

Dato for oplevelse: februar 2020
2  Tak, Runevester
Anmeldt d. 20. januar 2020

Vi sejlede først på Donau floden om aftenen, belysningen og arkitekturen var vanvittig smuk. Man kan slet ikke beskrive det, for det er noget der skal opleves. Dagen efter tog vi en guided tur indeni parlamentsbygningen. Guiden var sjov og snakkede fint og forståeligt engelsk. Bygningen indeni er ligeså imponerende som uden på, det er virkelig noget man bør opleve hvis man kommer til Budapest. Vi gav 7000 HUF for 2 voksne, en rigtig god pris og nemt at få en billet. Vi kom kl. 11:45 og fik et billet til en guided tur kl. 12.

Dato for oplevelse: januar 2020
2  Tak, 548stefanieb
Anmeldt d. 15. december 2019 fra mobile enheder

Hvis billeder bare kunne vise virkeligheden, men billeder viser ikke hvor flot bygningen er i virkeligheden, med lys på. Tag en bådtur (vi tog fra pier 11 til huf 4800 pr.prs. Billet er gyldig i 48 timer, så man kan tage flere ture) og vent til det er mørkt, så er den vildt flot, eller gå over broen og se bygningen fra den anden side af Donau floden. Når i selv ser den, vil i give mig ret i at billeder slet ikke kan gengive den smukke bygning

Dato for oplevelse: december 2019
1  Tak, mikaelb483