Åben i dag: 08.00 - 18.00

Google
Sådan kan du opleve Parlament (Országház)
fra 3,84 $
fra 33,58 $
fra 10,79 $
fra 17,99 $
Anmeldt d. 4. juli 2016 fra mobile enheder

Fin guidet tur rundt i parlamentet og mange gode informationer om bygningen, gamle historier og tilpas fart med høretelefoner, så vi hele tiden kunne høre guiden.

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, ibenholt
Anmeldt d. 4. juli 2016

Vi så den fra alle sider, først forfra, så på donau sejltur, og til sidst bus 15 fra nord. Det er ganske enormt stort, og meget imponerende. Vi opgav at komme indenfor, møder osv, og så kostede det alt for meget.

Dato for oplevelse: juni 2016
1  Tak, Erling M
Anmeldt d. 3. juli 2016

Om du ser det ungarske parlament i dagslys, eller i mørke fra en af de mange smukke broer er det en oplevelse værd. Vi var dog ikke indefor, men man kan hurtigt bruge lang tid på at gå rundt om denne smukke bygning, samt beundre det flotte gotiske bygningsværk.

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, Mai M
Anmeldt d. 14. juni 2016

Usandsynlig smuk bygning. Jeg var ikke inde - man skal bestille adgang i forvejen. der er 20 km trapper - ca 600 værelser

Dato for oplevelse: juni 2016
1  Tak, Eva P
Anmeldt d. 9. juni 2016

I løbet af den weekend tur jeg og kæresten var i Budapest kom vi forbi Parlamentet to gange. Lørdag eftermiddag tog vi en tur på Donau, hvor vi kunne se Parlamentet fra flere vinkler og samtidigt gav solen et smukt skær over bygningen. Om søndagen gik vi rundt om bygningen, som er imponerende stor og som fortjener at blive kaldt én af Europa's flotteste regerings bygninger - næste gang vil jeg gerne ind og se den indefra :)

Dato for oplevelse: januar 2016
1  Tak, Iben F