“ Byens bedste saltimbocca”
Anmeldelse af La Coppola

La Coppola
nr. 240 af 3.684 Restauranter i Budapest
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Store grupper, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: 5. distrikt/Indre by
Anmeldt 1. april 2018 fra mobile enheder

Søgte efter "byens bedste saltimbocca" og La Coppola kom frem. Det viste sig at være tilfældet! Tortelinni'en kan også anbefales. Eneste minus: Tjeneren tog tallerkener af bordet inden alle var færdige. Ok priser.

Tak, Henrik K

Anmeldt 28. august 2017 fra mobile enheder

Rigtig gode pizzaer og en fin betjening. Stedet summer af Italien(nærmere betegnet Sicilien). Pizzaerne var af top kvalitet, mens desserten ikke var noget at skrive hjem om. Alt i alt en fin oplevelse - et besøg værd!

Tak, Jakob B
Anmeldt 21. april 2017 fra mobile enheder

Vi havde en dejlig aften her. Hyggelig tjener der fortalte vidende om vin og mad. Fik virkelig fantastiske forretter - buchetta og en tomat, mozzerella, skinke salat. Til hovedret fik vi pizza og lasagne. Pizzaen var super. Eneste minus var lasagnen der ikke var frisklavet men opvarmet. Den smagte fint, men en frisklavet ville have været fantastisk.

Tak, Karina L
Anmeldt 15. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi fik supper mm som alle var lækre italienske kvalitetsvarer - men uden nogen wauw-effekt - når man er til italiensk absolut et besøg værd

Tak, Torben S
Anmeldt 4. oktober 2016 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse. Hyggelig indretning og god mad. Pizzaerne er gode og de har mange lækre forretter. Bestemt et besøg værd.

1  Tak, Thorup333

Rejsende, der kiggede på La Coppola, kiggede også på

Budapest, Central Hungary

Har du været i La Coppola? Fortæl om dine oplevelser!