“Ok pizza men dårlig service”
Anmeldelse af La Coppola

La Coppola
nr. 230 af 3.735 Restauranter i Budapest
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Forretningsmøder, Store grupper
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: 5. distrikt/Indre by
Anmeldt 17. maj 2016 fra mobile enheder

Service er ikke det de lever på. Der var ingen smil. Pizza var ok, men spurgte et par gange efter oregano - hun glemte det bare hver gang.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, rikke h

Anmeldt 24. april 2016 fra mobile enheder

Rigtig god service super god meny meget veltillavet og super vinkort til rimelig pris det var en god oplevelse som vi gerne gentager

Dato for besøg: april 2016
Tak, kjeld b
Anmeldt 23. marts 2016 fra mobile enheder

La Coppola er et rigtig godt italiensk spisested med venlig betjening og mange gode retter fra Sicilien. Vinkortet byder på et godt udvalg. Vi spiste der flere gange og var helt tilfredse. Stedet ligger lidt væk fra gågaden.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, time2smile
Anmeldt 13. december 2015 fra mobile enheder

Vi har været på mange restauranter. Men denne har sat et godt indtryk. Maden er god og ligeledes er betjeningen
Kan varmt anbefale det.

Dato for besøg: december 2015
Tak, Maria B
Anmeldt 9. december 2015

La Coppola har et menukort som får tænderne til at løbe i vand. Vi havde svært ved at bestemme os. Alt så meget lækkert ud. Det endte med to pastaretter hvor den ene var kulsort. Kan godt være konen kikkede noget på rettet, men smagen var super og vi fik prøvet noget nyt. Havde desværre ikke tid til flere besøg, men vi kan varmt anbefale dette sted og vi kommer igen når vi besøger Budapest igen.

Dato for besøg: december 2015
Tak, Jimmi22

Rejsende, der kiggede på La Coppola, kiggede også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du været i La Coppola? Fortæl om dine oplevelser!