“Hyggelig, autentisk atmosfære - middelmådig mad”

Bajor Sarok Sorozo es Etterem
nr. 912 af 3.706 Restauranter i Budapest
Køkkener: Ungarsk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Erzsébetváros
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Vi fik en ungarsk ret med kylling, som smagte udemærket, men ikke var noget ud over det sædvanlige - og en vegetarisk ret med friturestegt ost og pommes, som virkelig ikke smagte af noget. Det kan nok bedst anbefales at vælge en af de ungarske retter på menukortet.
Øllene var billige, og de serverede en lækker husets hvidvin. Der var en hyggelig atmosfære, som virkede meget traditionel ungarsk pub-agtig. Alt i alt en hyggelig aften, men ikke pga. maden.

Tak, Frida F

Anmeldt 19. oktober 2019 fra mobile enheder

Er du til ærlig ungarnsk så er Bajor Sarok et besøg værd. Stedet er ganske hyggeligt hvis man er til mørkt træ og værtshusstemning. Og priserne er bestemt rimelige.
Vi startede med tatar og fik en kæmpe portion. Det var virkelig godt men alt for meget til en forret. Jeg vil anbefale at man deler den i to eller tager den som hovedret.
Til hovedret en ‘Peasant platter’ som var tænkt til to - en enorm portion af svinekød med diverse tilbehør som pickles, kål og kartofler. Der er ikke rigtig noget at kritisere men den enorme mængde af kød og fedt er måske ikke ligefrem delikat. Jeg tror man skal holde sig til de lokale retter på kortet.
Betjeningen befinder sig et sted mellem venlig og ligegyldig. Vi fik hvad vi havde brug for, men så også adskillige gæster blive afvist fordi tjenerne tydeligvis ikke gad flere gæster. Begrænset men tilstrækkeligt udvalg af ungarnske vine samt diverse øl, spiritus osv.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Mikkel7
Anmeldt 19. oktober 2019 fra mobile enheder

Det er de største portioner jeg har set i mit liv!! Hvis du vil noget lokalt er det præcis her, men jeg tror man skal holde sig til ungarsk mad her. Vi fik en tatar hver til forret, men de var så store at vi ikke kunne spise det (markant større end jeg før har fået som hovedret). Den forret er rigeligt til hovedret, ellers kan man dele den til to eller tre forretter (der var vel ca 350 g kød og 4 skiver brød mm). Vores hovedret var en dele plette til to (peasant platter), det var helt vildt, der var rigeligt mad til 3-4 Pers!! Vi spiste under halvdelen og fik tilbudt resten i en æske hjem, fin service!

Der udover var servicen begrænset og uoplagt!! Der var hverken smil eller opmærksomhed på gæster! Men man fik hvad man bad om!

Foruden vores mad fik vi en lokal flaske hvidvin og en lokal flaske rose.
Ialt kostede det hele 23.000 ft!

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, leamariasilas
Anmeldt 1. juni 2019 fra mobile enheder

Vi fik serveret kedelige og smagsløse burger. Pomfritterne havde ikke ligget længe nok i frituren og var bløde og kedelige.
Betjeningen var okay.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Gondolf
Anmeldt 14. juli 2017 fra mobile enheder

Vi har været i Budapest nogle dage og spist nogle fantastiske måltider.. den ros kan man ikke give til dette sted. Vi burde vide bedre efter utallige Ramsay udsendelser hvor problemet ofte er mange retter. Dette spisested havde ikke mindre end fire sider retter og kokken sagde at de var lidt presset i køkkenet...tja vi var jo også i omegnen af 15 mennesker tilstede. Min bestilte burger havde en bolle på størrelse med en junior håndbold, som til gengæld var kold. Min kones mad lignede ikke rigtig en ret og salaten var virkelig rustikt skåret. Mine to sønners mad levede op til førnævnte lave niveau. Det eneste to man kunne sige noget godt om var en flink tjener og den lave pris.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, 427s_renm

Rejsende, der kiggede på Bajor Sarok Sorozo es Etterem, kiggede også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du været i Bajor Sarok Sorozo es Etterem? Fortæl om dine oplevelser!