Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Hr. Sergii”
Anmeldelse af Fuji Japanese Restaurant

Fuji Japanese Restaurant
nr. 606 af 3.423 Restauranter i Budapest
Udmærkelsescertifikatet
Prisklasse: 4 $ - 49 $
Køkkener: Sushi, Asiatisk, Japansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Restaurantoplysninger
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 11. februar 2017 fra mobile enheder

Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
PM_QualityManagement, Vendégkapcsolati vezető hos Fuji Japanese Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. februar 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Skriv en anmeldelseAnmeldelser (187)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

3-7 af 187 anmeldelser

Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 17. januar 2017 fra mobile enheder

Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
PM_QualityManagement, Vendégkapcsolati vezető hos Fuji Japanese Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede 19. januar 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 7. januar 2017

    • Værdi
    • Service
    • Mad
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
PM_QualityManagement, Vendégkapcsolati vezető hos Fuji Japanese Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. januar 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 20. december 2016 fra mobile enheder

Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
PM_QualityManagement, Vendégkapcsolati vezető hos Fuji Japanese Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. december 2016
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 5. september 2016 fra mobile enheder

Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
PM_QualityManagement, Vendégkapcsolati vezető hos Fuji Japanese Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. september 2016
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC

Rejsende, der kiggede på Fuji Japanese Restaurant, kiggede også på

 

Har du været i Fuji Japanese Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilføj billeder

Ejere: Hvad er jeres holdning til sagen?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering