“Lækker Michelin-mad til billige priser ”
Anmeldelse af Borkonyha WineKitchen

Borkonyha WineKitchen
nr. 136 af 3.773 Restauranter i Budapest
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: 5. distrikt/Indre by
Anmeldt 14. marts 2017 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad, og venligt personalet. Vinen er også helt i top, så kan kun anbefale stedet til andre.

Tak, 355jespert

Anmeldt 13. marts 2017 fra mobile enheder

Dette er en Michelin restaurant, dog mærkes dette ikke på indretning, men så tilgengæld på maden. Det er absolut et besøg værd hvis man er til et sted der kommer mange danskere.
Er man til hvide handsker og det stive puds, samt en pris der ikke hænger sammen med kvaliteten, så er det Onyx man skal besøge.
Men Borkonyha er et sted alle kan være med, de er super venlige og smilende og prøver at lære danske ord. Maden er simpelthen stjernen værd. 5 retters til små 600 dkr.
Fotos er ikke fra 5 retters menu men bare 2 valgte retter.
Bella med vagtel æg, og forel med hvidløgsstegte rejer.
Mums hvor skal jeg derned igen. Men men bestil bord fra DK for det er et meget besøgt sted. Det er også super lækkert.

Tak, Kirsten S
Anmeldt 12. marts 2017 fra mobile enheder

Fremragende gourmetrestaurant. Min kæreste og jeg fik begge en 5-retters tastingmenu og tre glas vin hver til 1400 DKK (200 €). Maden er helt fantastisk og stemningen afslappet og velkommende. Bare lad tjenerne vælge vinen.

2  Tak, Havskov
Anmeldt 5. marts 2017

Vi havde ikke bestilt bord dette sted, men vi dukkede op på restauranten kl. 15-16 tiden og spurgte om vi kunne få et bord kl. 21 samme aften - heldigt for os var der et bord.
Vi modtages af de venlige tjenere som aftnen igennem giver os en skøn oplevelse.
Vi fik begge 2 retter.
Forret fik vi to forskellige supper som hældes op ved bordet - begge meget lækre.
Til hovedret fik vi en fjerkræs symfoni med kylling roulade og due med tilhørende quinoa salad - som smagte fuldstændigt fantastisk.
Anden hovedret var oksebøf med selleri creme - perfekt tilberedt og meget velsmagende.
Stedet var hyggeligt indrettet med en dejligt atmosfære.
Michelin mad af højste skuffe - mums. Anbefales varmt.

Dato for besøg: februar 2017
Tak, Mads R
Anmeldt 25. februar 2017 fra mobile enheder

En virkelig god oplevelse til en rimelig pris. Price performance i top. Vi fik bla en meget lækker og smagfuld forret med fisk og argentinsk oksekød til hovedret. Perfekt stegt, meget velsmagende og flot anrettet. Et meget hyggeligt sted med meget prof betjening og vejledning om ungarsk vin. Vil klart anbefale at købe vin pr glas istedet for flaske hvis man er 2-3 personer ... og lad endelig tjeneren bestemme.

Dato for besøg: februar 2017
1  Tak, jherp

Rejsende, der kiggede på Borkonyha WineKitchen, kiggede også på

Budapest, Central Hungary

Har du været i Borkonyha WineKitchen? Fortæl om dine oplevelser!