“En forkælelse personligt og kulinarisk”
Anmeldelse af Café Intenzo

Café Intenzo
nr. 122 af 3.736 Restauranter i Budapest
Køkkener: Ungarsk, International
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 1. maj 2018

Lidt mistroisk trådte vi ind i cafeen. Vi blev flot modtaget. Der var booket op i haven, så vi fik et bord indendørs. Kort efter meddelte de, at der nu var et bord udendørs i en hyggelig gårdhave.Tjeneren var hjælpsom og humoristisk, særdeles kvik. Vi bestilte og kunne hygge os til maden kom. Maden var i særklasse det bedste vi har fået i byen. Veltillavet og pænt arrangeret. Super lækkert.

Dato for besøg: april 2018
Tak, stampejor

Anmeldt 31. marts 2018 fra mobile enheder

Vi kom 6 personer som ikke havde bestilt bord, og det lykkedes for dem at få lavet plads til os, til trods for at der blev fuldt hus mens vi var der.

Vi fik alle forret og hovedret af forskellige slags - alt veltilberedt og lækkert og serveret professionelt og uhøjtideligt.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, Torben S
Anmeldt 7. november 2017 fra mobile enheder

Vi var 11 og alle fik god mad. Fin servering og til en god pris. Allertiders med at man kunne sidde ude.

Dato for besøg: september 2017
Tak, Karenmarie1
Anmeldt 7. august 2017 fra mobile enheder

Tog ind og spise med min storesøster.
Sød betjening, dejlig drikkelse. Andebrystet kan helt sikkert anbefales! Husk dog at spørg ind til retterne, da ikke alle tilbehør er oversat til Engelsk.
Helt sikkert et besøg værd.

Dato for besøg: august 2017
Tak, Rebecca B
Anmeldt 15. januar 2017 fra mobile enheder

Super sted. Hyggeligt og centralt. Ualmindelig venligt personale. Vi fik kyllingsuppe først, og så wienersnitzel. Alt veltilberedt. Tjeneren var god til at vejlede mht vin. Vi vil helt sikkert komme igen

Dato for besøg: januar 2017
Tak, Conny M

Rejsende, der kiggede på Café Intenzo, kiggede også på

Budapest, Central Hungary

Har du været i Café Intenzo? Fortæl om dine oplevelser!