Anmeldt 5. april 2017

Dejligt pænt, lækkert, rent hotel. Meget venligt personale , dejligt roligt
Sted. Kan varmt anbefales . Super dejlig morgen buffet. Vil helt sikkert vende tilbage super beliggenhed nær offentlig transport , tæt på centrum , Donau

• Overnattede: marts 2017, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, 778britt
Anmeldt 31. marts 2017

Vores ophold på 3 nætter levede op til vores forventninger, flot hotel, god service og fint engelsk talende personale. Værelserne er pæne og rene få meter udenfor hotellet går bus 100 til metroen, og det er nemt at finde rundt inde i byen, når man har købt et budapest travelcard på hotellet

• Overnattede: marts 2017, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, lise_v_jensen
Anmeldt 1. februar 2017

Min kone og jeg overnattede på Expo fra torsdag til søndag, og alt i alt var det en fin oplevelse, dog med et par "hmmm" oplevelser undervejs.

Da vi ville bruge vandet på hotel værelset var der ikke noget koldt vand, hverken i bruser eller i vandhane.
Køleskabet i minibaren var ikke koldt (Men det virkede som om at det var en tendens over det hele?)
Skybaren var desværre lukket, så der var ikke mulighed for drinks den ene aften vi ønskede det.
Morgenmaden er heller ikke noget at råbe hurra for, men så var det heller ikke værre end det.
Men receptionen var bemandet hele tiden og de var flinke til at hjælpe hvis man havde spørgsmål eller andre henvendelser.
Værelset vi boede på var fint og stort, og sengene var fine at sove i.
Afstand til Metro var ganske fin, og når man først var kommet dertil - så var turen rundt omkring i Budapest en leg.

• Overnattede: januar 2017, rejste som par
Tak, Lasse A
Anmeldt 25. oktober 2016

Super dejligt og rent værelse på 3. sal med kingsize bed og lækkert badeværelse. Der blev skiftet håndklæder, skraldespand og redt seng 2 ud af de 3 dage vi var der - rigtig fint.
Var afsted med min kæreste. Vi var meget tilfredse med vores ophold, morgenmadsbuffeten var fin og klassisk med varianter af ost, skinke, lyst brød, scrambled eggs, bacon, pølser, frugt og grønt, juice, the, kaffe osv. Den 15 minutters gågang til metroen gjorde os slet ingenting. Vi gik under trækronerne i flotte efterårsfarver. Budapest er fantastisk om efteråret!
Selvom hotellet ligger uden for centrum og omgivelserne ikke var noget at råbe hurra for, var det ok til den billige pris. Det var bare en del af Ungarn, som man måske ikke ville have set, hvis man havde boet inde i centrum.
Turen fra hotellet ind mod byen tog os 25 minutter ca. Det var intet problem og metrosystemet fungerer super godt. En singlebillet kan købes for 8kr.
Skyrbaren havde fin udsigt ind mod Budapest centrum og billige drinks og øl. Vi var i spabadet én gang, og det var fint. Kunne dog ikke forestille os at hoppe i, hvis vi skulle sidde der sammen med 6 andre mennesker, men det undgik vi heldigvis.

• Overnattede: oktober 2016, rejste som par
Tak, Josefine L
Anmeldt 19. august 2016

Værelsestip: Sengen for hård og rengøring på værelset var ikke i orden. Vi var der en uge og fik ikke skiftet sengetøj en eneste gang....Der blev ikke støvsuget selvom vi havde spildt chips på gulvet og vi måtte bede om håndklæder som ikke var der 1.dag og wc papir blev heller ik opfyldt når det var slut.
  • Overnattede: august 2016, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Amoma.com