“God aftensmad ”
Anmeldelse af Beef Heaven by Tuning

Beef Heaven by Tuning
nr. 41 af 3.706 Restauranter i Budapest
Anmeldt 23. september 2018 fra mobile enheder

Vi fik nogle dejlige burgere og god øl, serveret af en meget venlig tjener Robert. Eneste problem var, at vi ikke kunne spise op. Virkelig engod oplevelse. Kan anbefales.

Tak, Karsten S

Anmeldt 20. september 2018 fra mobile enheder

Var der i går, og havde læst gode anmeldelser her. Det var dog ikke vores oplevelse. Udbudet begrænset, der var ikke noget rigtig godt. Flydende kartoffelmos og frysetørrede kartofler og fantasiløse grøntsager. Bøffen var ok

Tak, Per A
Anmeldt 15. september 2018 fra mobile enheder

Kan helt klart anbefale dette fantastiske spisested. Venlig betjening, lækker mad og god øl. Nemt at finde.

Tak, Helle F
Anmeldt 6. juli 2018 fra mobile enheder

Rigtig god service og god mad. Levede op til forventningerne. Dog var deres cocktails lidt for stærke, men det bliver bare en anden drikkelse næste gang. Super sted med rare tjenere og god mad

Tak, HLindo
Anmeldt 6. juli 2018 fra mobile enheder

Virkelig lækker burger. Forudgået af små snacks serveret af huset. Lækker fadøl. De lavede også en tallerken hvid brød med smør til vores yngste søn, som ikke var til så meget andet i varmen. Min mand bestilte en Meat heaven burger med det møreste langtidsstegte oksekød. Tjenerens engelskundskaber var rigtig gode, hvilket var let og skabte rolig kommunikation.
Alt i alt en skøn anbefaling til et lækkert måltid.

Tak, Katrine G

Rejsende, der kiggede på Beef Heaven by Tuning, kiggede også på

Budapest, Central Hungary

Har du været i Beef Heaven by Tuning? Fortæl om dine oplevelser!