“Travlt sted”

nr. 304 af 3.710 Restauranter i Budapest
Kvarter: Erzsébetváros
Kvarter: Erzsébetváros
Anmeldt 29. januar 2020 fra mobile enheder

Vi kom tilbage onsdag, da der var helt booket i weekenden. Meget travlt sted, så det er nok en god idé at booke hvis du gerne vil være sikker på at få et bord. Maden var rigtig god, priserne rimelig og betjeningen hurtig og venlig. Super fint sted

Tak, agatakarbowska

Anmeldt 8. december 2019

Her var fyldt med gæster, vi var heldige at få et bord. Maden var virkelig velsmagende og betjeningen venlig og uformel

Dato for besøg: december 2019
Tak, LDA70
Anmeldt 2. oktober 2019 fra mobile enheder

Besøgte Dobrumba i det jødiske kvarter. Hyggeligt sted med en hint af ruin looket. Virkelig lækker mad og meget overkommelige priser! Lydniveau på musik samt akustik kunne der godt arbejdes på.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, 104jacobn
Anmeldt 24. august 2019 fra mobile enheder

Lækkert mad! Vil helt klart anbefale til andre i Budapest. Vi bestilte mange “mezze” retter samt hovedretter og blev meget mætte!

Dato for besøg: august 2019
Tak, victoriagronsedt
Anmeldt 20. juni 2019 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad!
Især; humus, grillet peberfrugt, babaganush og marinerede rejer kan anbefales.
Vi kommer helt sikkert igen!

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Global687515

Rejsende, der kiggede på Dobrumba, kiggede også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du været i Dobrumba? Fortæl om dine oplevelser!