“God frokost”
Anmeldelse af Bistro Deryne

Bistro Deryne
Reservér med OpenTable
Bistro Deryne er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 240 af 3.688 Restauranter i Budapest
Køkkener: Fransk, Ungarsk, Café
Velegnet til: Forretningsmøder, Barhygge
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: 1. distrikt/Buda
Anmeldt 9. december 2017

Vi var der til frokost. Fik salat med sprød and og en salat med tun. Tun var dog dåsetun, men anden var super god og god dressing. Derudover fik vil hjemmelavet limonade

Tak, pedersen709

Anmeldt 27. august 2017

Det var i sandhed en skøn oplevelse at besøge denne perle af en restaurant. Fantastiske omgivelser både inde og udenfor.
Maden var ditto rigtig god. Lidt dyrt ift. andre restauranter i Budapest, men det er en dejlig oplevelse. :-)

Tak, Mark E
Anmeldt 8. august 2017 fra mobile enheder

Meget flot restaurant i en fransk stil. Lokalet havde en stemning, som man var man i Paris. Live dj der spillede gode jazzplader og følte stemningen. Fremragende mad og service. Intet at sætter en finger på her.

Tak, _bentjii
Anmeldt 6. juli 2017

Vi kom forbi restauranten for to dage siden, da en af os var lidt sulten og skulle have noget hurtigt at spise. Vi fik en gulash suppe som smagte godt pg krydret. Vi havde så aftalt at reservere et bord til aftenen efter vi var lidt mere ude i byen. Da vi så kom tilbage, blev vi bragt til vores bord af en venlig tjener og vi fik bestilt vores mad. Vi prøvede forret, hovedret og dessert. Hovedretten var en T-bone steak som smagte helt vidunderligt, dog var to af os nødt til at dele den, da det var 500 g kød, som var rigeligt. Den tredje af os fik en Angus burger som var virkelig god, men lidt lille. Desserten var Crème brûlée, som var en større portion end dem vi får derhjemme og den var vi positivt overrasket over. Vi har tænkt os at besøge restauranten her igen snart. Kan klart anbefales!

1  Tak, NickolajS25
Anmeldt 13. april 2017 fra mobile enheder

Vi har boet 2 år i Budapest fra 2009-11. Her var dette et vores ynglings restauranter. I dag prøvede vi igen. Det holder stadigt. Vi havde børn med på 7 og 10. De kunne også lide hvad de fik.

Tak, Anders F

Rejsende, der kiggede på Bistro Deryne, kiggede også på

Budapest, Central Hungary

Har du været i Bistro Deryne? Fortæl om dine oplevelser!