Åben i dag: 10.00 - 15.00

fra 50,36 $
fra 105,52 $
fra 53,96 $
Anmeldt d. 30. juni 2016 fra mobile enheder

Fantastisk og virkelig imponerende. Selv børnene var opslugte af oplevelsen. Husk varmt tøj, der er kun 8-9 graders varme dernede ☺

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, 959kents
Anmeldt d. 31. marts 2016 fra mobile enheder

Kostede ca. 22 euro. Havde en super tur igennem grotterne. Der er ialt 24 km grotter. Fem km får man at se hvoraf de fire er i toget ind og ud af grotterne, og den sidste er en guidet tur. Guiden var super god og kunne fortælle en masse om grotterne mv.
Fik meget mere ud af besøget end forventet. Hvis du er i nærheden, bør du bruge pengene og de ca. 2-3 timer på besøget.

Dato for oplevelse: marts 2016
1  Tak, mortenh651
Anmeldt d. 9. september 2015

Har tidligere været i lignede grotter i andre lande, men har altid fået af vide, at denne grotte skulle være noget specielt. Og et must at se, selv om man har set andre tilsvarende grotter.
Så blev nok lidt skuffet, da jeg ikke syntes det var så meget mere, end de andre jeg havde set.
Men hvis man ik har set andre, er jeg over bevist om, at de er et must at skulle se hvis man kommer på de kanter. området uden for grotten er fyldt med turist boder med alt muligt lige fra de typiske turist ting til håndmalet glas som bestemt er et must at kigge på også, købte selv et par ting der inde.

man skal være godt gående da der er et pænt stykke at gå der inde man bliver først kørt ind i et tog og så går man rundt med guide inde i grotten og tempoet er ret hurtigt for ældre mennesker som måske ikke er helt sikker på benene til slut kører man med toget ud igen. - der er ikke glat der inde da det er beton grov der er lagt som gang areal.

Dato for oplevelse: september 2015
Tak, Charlotte P
Anmeldt d. 28. juli 2015 fra mobile enheder

Var her i sommeren 2015 det er et sted som skal ses , køreturen ind i grotterne er lang og der bliver kørt rimelig stærkt og man ser meget af grotterne, tag altid en guides tur rundt da må her få en del historie med omkring opdagelsen og selve arbejdet omkring hvordan man har gået rundt i gammel tid med små trapper og små broer
Absolut et besøg værd

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, michalh_h
Anmeldt d. 18. juli 2015 fra mobile enheder

Det var imponerende at se de flere millioner år gamle hule, og den udvikling som der er sket. Hele hulen er opbygget så det er nemt at komme rundt, og man kører med et lille tog det første lange stykke ind i grotte. Husk varmt tøj, da det kun er 8 grader i hulen.

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, Steeng31