“Udemærket spisested med lokal charme”
Anmeldelse af Czerwony Wieprz

Czerwony Wieprz
nr. 173 af 3.284 Restauranter i Warszawa
Køkkener: Østeuropæisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Mirów
Anmeldt 3. november 2017 fra mobile enheder

Der er en speciel charme og atmosfære i restauranten hvor den gamle indretning er med til at skabe en rigtig fin stemning. Menukortet råder over mange rigtigt gode kødretter. Portioner er store og velsmagende og prisniveauet er acceptabelt. Et besøg værd

1  Tak, hr-mortensen

Anmeldt 26. oktober 2016

Snyd ikke dig selv for et besøg hos den "Røde Orne". Læs om den på restaurantens hjemmeside. Husk at bestille bord, for det er med rette et af de mest populære spisesteder i Warszawa. Maden er fin og der serveres solide portioner, og de engelsktalende tjenere har nok at lave. Menukortet findes også på engelsk og er ganske humoristisk opsat Prøv de traditionelle tunge polske retter med vodka. Husets rødvin er det rene saftevand. Personalet er meget effektivt, og husk at få taget et billede af dig selv og eventuelle gæster foran maleriet bag langbordet, hvor alle de kommunistiske ledere er portrætteret. Så kan mærke historiens vingesus, når du mæt og tilfreds er sammen med mænd, som ved sult eller direkte mord har over 50 millioner menneskers liv på samvittigheden.
Lad den dejlige oplevelse fra restauranten fortsætte og tag en taxa hjem. De holder lige udenfor døren og vores kørte den rette vej hjem til ingen penge

1  Tak, klavs v
Anmeldt 7. maj 2016 fra mobile enheder

Vi fik hvad vi kom for. Lige den mad vi forventede. Sød, smilende og humoristisk servitrice der sørgede godt for os. Alle var tilfredse med deres mad som bestod af en kold og en varm forret til deling med 4. Ribs, lam og laks til hovedret og så var vi fyldt op. Dejlig oplevelse og en restaurant som kan anbefales.

2  Tak, KIMHOLM
Anmeldt 14. februar 2016 fra mobile enheder

Atmosfæren er særligt, men i toppen. Gæster hygger sig usædvanligt godt og højt. Menu er i orden, men chefens dessert kunne være bedre afbalanceret, næste gang vil jeg hellere bestille en klassisk dessert. Stedet kan godt anbefales.

1  Tak, Ela G
Anmeldt 16. april 2015

En polsk restaurant, som serverer polske retter i traditionelle omgivelser. Menukortet er bredt og prisen er ganske fornuftig. Maden er meget velsmagende og prøv endelig en god vodka til. Servicen var venlig og opmærksom. Vi kommer gerne igen!

2  Tak, Kimnielsen0902

Rejsende, der kiggede på Czerwony Wieprz, kiggede også på

Warszawa, Mazovia Province

Har du været i Czerwony Wieprz? Fortæl om dine oplevelser!