“Sublim oplevelse!”

Polska Rozana
nr. 5 af 3.205 Restauranter i Warszawa
Køkkener: Polsk
Velegnet til: Lokalt køkken, Forretningsmøder, Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 21. april 2018

Unik gourmet oplevelse i Warszawa. Kompetent og professionel betjening i en meget speciel ramme, hvor kvalitet og personlig service er i højsædet. Hvis Warszawa skulle have ekstra Michelin stjerne er Rozana stedet!

Tak, Ravn68

Anmeldt 23. marts 2018

Stedet er en flot villa, som er smagfuldt indrettet. Betjeningen er perfekt, og priserne er absolut rimelige.
Enkelt og overskueligt menukort, og nogle utroligt velsmagende retter.

Der er styr på tingene, og det hele kører helt optimalt.

Tak, Jakob N
Anmeldt 19. maj 2017 fra mobile enheder

Det er svært at beskrive besøget i detaljer, der er tale om en fantastisk helhedsoplevelse med perfekt mad , eminent betjening og fantastiske omgivelser
Skal simpelthen prøves

Tak, Tommyogpia888
Anmeldt 16. maj 2017

Fandt Rozana på tripadvisor og reserverede bord.
Da vi kom om aftenen blev vi mødt af en restaurant beliggende i en villa i en dejlig have.
I restauranten var der hyggemusik ved en pianist og masser af levende lys og blomster. Så smukt.
Fik bord i en stue udelukkende med inventar af stilfulde "gamle" møbler.
Fantastisk service af opmærksomme tjenere.
Dejlige menuer; friske råvarer smukt serveret.
En stor oplevelse - kulinarisk og kulturelt!
Kan absolut anbefales.

Tak, Niels T
Anmeldt 25. september 2016 fra mobile enheder

Har læst lidt om den her på siden og besluttede at besøg den. Vi gik ned ad en stille sidevej, syntes ikke der var nogle Resturanter, vi kunne duft lækkert mad... Pludselig stod vi foran en villa med masser af levende lys. Der var Resturanten. Blev overvældet da vi kom ind, det var friske blomster over alt i store vaser, betjeningen var meget servicemindet og søde. ( go ide at bestille bord)
Vi spiste 3 retter med vin ( suppe, hovedret og dessert) kom af med 400 sloty.
Der dessert, er et bord de kører hen hvor kagerne står og så forklare de hvad det er for en kage.
Der var lige som at komme tilbage til min farmors stue, ren hjemme hygge.

Tak, Anita C

Rejsende, der kiggede på Polska Rozana, kiggede også på

Warszawa, Mazovia Province

Har du været i Polska Rozana? Fortæl om dine oplevelser!