“Topklasse - Michelin niveau”
Anmeldelse af Polska Rozana

Polska Rozana
nr. 5 af 2.777 Restauranter i Warszawa
Køkkener: Polsk
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder, Særlige lejligheder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Frokost, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 16. maj 2017

Fandt Rozana på tripadvisor og reserverede bord.
Da vi kom om aftenen blev vi mødt af en restaurant beliggende i en villa i en dejlig have.
I restauranten var der hyggemusik ved en pianist og masser af levende lys og blomster. Så smukt.
Fik bord i en stue udelukkende med inventar af stilfulde "gamle" møbler.
Fantastisk service af opmærksomme tjenere.
Dejlige menuer; friske råvarer smukt serveret.
En stor oplevelse - kulinarisk og kulturelt!
Kan absolut anbefales.

Tak, Niels T

Anmeldt 25. september 2016 fra mobile enheder

Har læst lidt om den her på siden og besluttede at besøg den. Vi gik ned ad en stille sidevej, syntes ikke der var nogle Resturanter, vi kunne duft lækkert mad... Pludselig stod vi foran en villa med masser af levende lys. Der var Resturanten. Blev overvældet da vi kom ind, det var friske blomster over alt i store vaser, betjeningen var meget servicemindet og søde. ( go ide at bestille bord)
Vi spiste 3 retter med vin ( suppe, hovedret og dessert) kom af med 400 sloty.
Der dessert, er et bord de kører hen hvor kagerne står og så forklare de hvad det er for en kage.
Der var lige som at komme tilbage til min farmors stue, ren hjemme hygge.

Tak, Anita C
Anmeldt 13. september 2016 fra mobile enheder

Restauranten ligger i en stor villa, man sidder i sofaer og på polstrede stole - og er man ikke så høj, kan man bede om en pude at sidde på. Maden er rigtig god hvad enten man er til fisk, steak eller mere traditionel mad fra Polen. Supergod betjening. Stedet kan klart anbefales, men bestil bord i god tid.

Tak, Lotte H
Anmeldt 18. april 2016 fra mobile enheder

Romantiske omgivelser, elegant betjening, en dejlig gourmet menu med velvalgte vine. Det er ret store portioner, når menuen er på 5 retter, men det er jo smag og behag.
En rigtig god oplevelse.

Tak, Hellebrit
Anmeldt 18. november 2015 fra mobile enheder

Jeg har spist her mange gange og hver gang er maden , betjeningen og oplevelsen superb. Er i warszawa alene denne gang og selvfølgelig gik jeg " på min restaurant ". Personalet genkender mig og selv om der var forelskede par, familier og forretnings selskabet - bier jeg placeret diskret så jeg følte mig godt tilpas. Det er ikke sjovt at spise alene om aften på en romantisk restaurant som denne . Varmeste anbefalinger Her fra

2  Tak, Balsan

Rejsende, der kiggede på Polska Rozana, kiggede også på

Warszawa, Mazovia Province

Har du været i Polska Rozana? Fortæl om dine oplevelser!