InterContinental Warszawa
104 $
94 $
37 $
Besparelsesbesked! 20 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 20 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 46 $ pr. overnatning.

Metropol Hotel(Warszawa)(Meget for pengene!)
79 $
75 $
93 $
  • Pool
Besparelsesbesked! 17 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 17 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 112 $ pr. overnatning.

Airport Hotel Okecie(Warszawa)(Meget for pengene!)
53 $
50 $
H15 Boutique Hotel(Warszawa)
116 $
105 $
Besparelsesbesked! 26 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 26 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 142 $ pr. overnatning.

85 $
82 $
Orbitz.com
  • Roomservice
Besparelsesbesked! 19 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 19 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 101 $ pr. overnatning.

92 $
61 $
  • Restaurant
ARTHOTEL STALOWA 52(Warszawa)(Meget for pengene!)
55 $
  • Morgenmad inkluderet
Besparelsesbesked! 40 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 40 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 92 $ pr. overnatning.

70 $
61 $
Besparelsesbesked! 12 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 12 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 69 $ pr. overnatning.

Anmeldt for 12. september 2016

Virkelig fint hotel. Jeg fik et meget stort værelse. Wifi fungerede perfekt. Beliggenheden er fin til det meste i byen. Her kommer jeg meget gerne igen. Fantastisk morgenmad med alt hvad hjertet begærer, og en dejlig udsigt.

• Overnattede: august 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, MinistryOfTravel
Anmeldt for 7. marts 2016

jeg overnattede på dette hotel som ligger i centrum af byen. Det var fint nok - meget store værelser. Fin morgenbuffet. Det ligger helt centralt så det tager lidt tid at komme til lufthavnen p.gr.a trafik.

• Overnattede: marts 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Falholt
Anmeldt for 9. april 2013

Super super hotel, meget luksuriøst.
Blandt de bedste, måske overordnet det bedste jeg har været på.
Deres morgenmadsbuffet er rigtig god, og nok at vælge imellem, og topper med en kok, der står og blander lige netop den omelet, som du vil have.
Fantastisk udsigt, hvis man får værelse over 20. etage, og mod kirken.

Eneste negative, er at du skal betale for trådløst internet. Og pas på, der findes et tilbud med fri internet, og fri film pr døgn, men det er ikke trådløst internet, men med kabel.

Værelsestip: Udsigt mod kirken
  • Overnattede: marts 2013, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Henrik N
Anmeldt for 24. april 2012

Ingen finger at sættet på dette hotel. Rejste sammen med nogle gode venner, og hotellet var perfekt til os.

• Overnattede: april 2012, rejste med venner
2  Tak, TEEP1979
Anmeldt for 26. august 2011

Hotellet er utrolig lækkert, store værelser med lille køkken og badeværelse med både kar og brus. lækkert indrettet man får virkelig valuta for pengene.

• Overnattede: november 2010, rejste som par
Tak, n_justesen