“Glimrende til forretningsrejse”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 10 websites mere!
InterContinental Hotel Warsaw
Vurderet som nr. 5 ud af 127 hoteller i Warszawa
Anmeldt 9. februar 2017 fra mobile enheder

Havde en enkelt overnatning i forbindelse med arbejdsmæssigt besøg i Warszawa. Alt fungerede og var bare i orden. Central beliggenhed, venlig betjening, kæmpe morgenmadsbuffet, frokost med lækre små retter samt hurtig og kompetent betjening.

Overnattede: Februar 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Leif L

Anmeldt 12. september 2016

Virkelig fint hotel. Jeg fik et meget stort værelse. Wifi fungerede perfekt. Beliggenheden er fin til det meste i byen. Her kommer jeg meget gerne igen. Fantastisk morgenmad med alt hvad hjertet begærer, og en dejlig udsigt.

• Overnattede: August 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, MinistryOfTravel
Anmeldt 7. marts 2016

jeg overnattede på dette hotel som ligger i centrum af byen. Det var fint nok - meget store værelser. Fin morgenbuffet. Det ligger helt centralt så det tager lidt tid at komme til lufthavnen p.gr.a trafik.

• Overnattede: Marts 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Falholt
Anmeldt 9. april 2013

Super super hotel, meget luksuriøst.
Blandt de bedste, måske overordnet det bedste jeg har været på.
Deres morgenmadsbuffet er rigtig god, og nok at vælge imellem, og topper med en kok, der står og blander lige netop den omelet, som du vil have.
Fantastisk udsigt, hvis man får værelse over 20. etage, og mod kirken.

Eneste negative, er at du skal betale for trådløst internet. Og pas på, der findes et tilbud med fri internet, og fri film pr døgn, men det er ikke trådløst internet, men med kabel.

Værelsestip: Udsigt mod kirken
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Marts 2013, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Henrik N
Anmeldt 24. april 2012

Ingen finger at sættet på dette hotel. Rejste sammen med nogle gode venner, og hotellet var perfekt til os.

• Overnattede: April 2012, rejste med venner
2  Tak, TEEP1979
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Warszawa
Warsaw Marriott Hotel
Polonia Palace Hotel
Nr. 4 af 127 i Warszawa
2.796 anmeldelser
Vis priser

Har du været i InterContinental Hotel Warsaw? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om InterContinental Hotel Warsaw

Adresse: Emilii Plater 49, Warszawa 00-125, Polen
Telefonnummer:
Beliggenhed: Polen > Centrale Polen > Mazovia Province > Warszawa
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang Lufthavnstransport
Hotelstil:
Vurderet som nr. 5 ud af 127 hoteller i Warszawa
Prisområde: 669 kr.-1.724 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:5 stjerner — InterContinental Hotel Warsaw 5*
Antal værelser: 414
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på InterContinental Hotel Warsaw. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?