120 $
76 $
132 $
Besparelsesbesked! 17 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 17 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 159 $ pr. overnatning.

86 $
  • Morgenmad inkluderet
177 $
128 $
Marriott Hotels
  • Pool
Radisson Blu Sobieski Hotel Warsaw(Warszawa)(Meget for pengene!)
110 $
60 $
Besparelsesbesked! 10 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 10 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 67 $ pr. overnatning.

H15 Boutique Hotel(Warszawa)
147 $
Hotels.com
  • Restaurant
Airport Hotel Okecie(Warszawa)(Meget for pengene!)
58 $
120 $
107 $
Hotels.com
Anmeldt for 1. august 2016 fra mobile enheder

Dejligt hotel i centrum af Warszava. God service og dejlig morgenmad. Kan varmt anbefales.Værelser er dejlige med air conditions og alt man kan ønske sig af komfort. Det er nemt at komme fra hotellet til lufthavnen og til alle seværdigheder.

Overnattede: august 2016, rejste med familie
Tak, Lars R
Anmeldt for 15. juni 2016

Super godt hotel, venligt personale i receptionen, altid klar til at fortælle hvor vi
kunne få hjælp til biletter. o.s.v.
Super god og rigeligt morgenmad, fik champagne til morgenmaden hver dag.
Havde et dejligt og rent værelse på 7 etage med en opredning, og rigeligt med plads alligevel, smuk udsigt til de høje bygninger. og ingen støj.

Værelsestip: 7 etage meget stille
  • Overnattede: juni 2016, rejste med familie
Tak, birthekaj
Anmeldt for 8. maj 2016 fra mobile enheder

Boede her i 3 overnatninger. Værelset var flot, stort, rent og et dejligt badeværelse. Hotellet ligger super centralt med gåafstand til shopping, restauranter, den gamle by og gågade.
Stort udvalg til morgenmad og gratis eftermiddag kaffe/ kage.
Super servicemindede piger i receptionen som hjalp os gang på gang med hvad vi havde af spørgsmål. Tak herfra. Eneste minus var vi fik værelser til sidegade. Så ingen udsigt og en del larm fra flagene udenfor vindue.

Overnattede: maj 2016, rejste som par
2  Tak, KIMHOLM
Anmeldt for 1. juli 2015 fra mobile enheder

En dejlig oplevelse, rent og pænt og lignede et hotel der netop var blevet sat i stand.

God hotelbar med lækkert tilberedt mad.

Havde bestilt en stor suite, men var lidt skuffede, da den mest af alt lignede et standard værelse.

Men vil absolut overveje at bo der igen næste gang.

Overnattede: maj 2015, rejste som par
1  Tak, Nicolaj J
Anmeldt for 20. maj 2015

Hotellet hører helt sikkert til i den absolutte topklasse af 4* hoteller. Morgenmaden er nok noget af det bedste jeg nogensinde har oplevet. Fantastisk og overdådigt - fremragende. Der mangler kun noget på fitness siden. Der er en fitness facilitet men det er begrænset til ganske få maskiner - derfor mangler den femte stjerne.

• Overnattede: april 2015, rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Niels Fjord B