Google
fra 137,54 $
fra 326,50 $
fra 79,73 $
Anmeldt d. 25. april 2020 fra mobile enheder

Kom tidligt (når de åbner) så går man lige ind. Da vi kom ud kl 12:30 var det helt utroligt lang kø.

Dato for oplevelse: april 2020
Tak, Oberst_Hackel
Anmeldt d. 25. september 2019

Spændende museum, som dog først godt kan virke lidt rodet, men museet vinder, som man går rundt. Museet er med til at gøre den besøgende klogere på den polske selvforståelse.

Museet er stort, og der er mange niveauer. Alt står på både polsk og engelsk. Det skader dog ikke noget at have sat sig lidt ind i historien på forhånd.

Dato for oplevelse: september 2019
2  Tak, Derejsende
Anmeldt d. 20. maj 2019

Virkeligt interessant museum. der samtidig giver en noget at tænke på vedrørende den forfærdentlige tid polakkerne oplevede i Warszawa under 2. verdenskrig.

Dato for oplevelse: maj 2019
Tak, mogens_johansen
Anmeldt d. 26. august 2018

2. verdenskrig og Warszawa opstanden fylder meget for polakkerne, og interessen for at komme ind på museet er stor, hvorfor der ofte er kødannelse for at komme ind. Men det er hele ventetiden værd.

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, Vordingborg
Anmeldt d. 8. august 2018 fra mobile enheder

Der var mange mennesker og museet var rodet sat op. Alt for mange infomationer...kunne gøres smartere for det er en vigtig historie der fortælles. hvis man ikke har så meget tid i warszawa vil vi anbefale det jødiske historiske museum i stedet for.

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, GourmethajerneN