Anmeldt d. 23. september 2016 fra mobile enheder

Skønt hotel med stort værelse og stort badeværelse (manglede lidt brusenice, havde badekar). Ligger super med udgang til en skøn gade, hvor man lige træder ud i centrum af en masse restauranter. Ligger i gå afstand til en masse spændende steder som er vær at opleve.

Overnattede: september 2016, rejste med venner
Tak, solskin03
Anmeldt d. 13. september 2016 fra mobile enheder

Boede på hotellet i 4 dage og kan kun anbefale dette hotel.
Ligger centralt i det jødiske kvarter lige ud til en hyggelig plads med mange hyggelige restauranter. Værelserne var pænt store og der var hvad man skulle bruge. God service og dejlig morgenmad.
Hotellet har en dejlig tagterrasse .
Bor man på hotellet bør man prøve hotellets restaurant som laver fantastisk mad. Det er en restaurant som andre kører efter. Så gå endelig ikke glip af den.

Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, saint1234
Anmeldt d. 8. september 2016 fra mobile enheder

Glædet os rigtig meget til en 5 dages tur i Polen
Da vi ankom til hotellet fik vi tildelt verdens mindste Værl. Toilet skulle man være en slank person til at kunne komme på, køleskab virket ikke viklet var et problem da jeg har brug for at havde min medicin der, sagde de 5 gange da vi rejste var dette stadig væk ikke lavet.
Bad om at få et større værelse i stedet for dette vi fik op under taget, kunne ikke lade sig gøre
Vi havde betalt for et deluxe rum, med badekåben og hjemme sko dette fandtes ikke.
En af tjenerne i restauranten var møj ubehøvlet og flere gæster forlod denne når han vær på job.
Hotellet ligger et god sted men er ikke egnet som et 4 stjernet hotel, mere 2 + måske 3
Er ikke anbefalings værdi til prisen på 6000 kr for 5 natter i et Værl på 10 kvm.

Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, 0085
Anmeldt d. 15. april 2016 fra mobile enheder

Fantastisk gourmet middag og vin.
Service i top klasse.. Kan anbefales på det varmeste..
Næste gang vi skal til Krakow, bliver det også med overnatning på denne vidunderlige perle.
Prisen er i bund og kvaliteten i top..
Gå afstand til det meste og hyggeligt kvarter.

Overnattede: april 2016, rejste som par
Tak, 598j_rgenn
Anmeldt d. 22. august 2013

Selve hotellet er fantastisk! det ligger skønt i det gamle jødiske kvarter.
Rengøringen kommer desværre lidt sent på dagen, men det er også det eneste dårlige at sige om det.

Restauranten er desværre rigtig dårlig, alt for lang ventetid på maden, også til den pris!

• Overnattede: august 2013, rejste med venner
Tak, laerke1988