Åben i dag: 09.00 - 20.00

fra 14,88 $
fra 34,91 $
fra 30,10 $
Anmeldt d. 12. september 2020 fra mobile enheder

Udstillingen ligger i den gamle administrationsbygning i Oskar Schindler fabrik. Selve fabrikken ligger lige ved siden af og indeholder et kunstmuseum. Udstillingen fortæller hvordan det var i krakow under krigen. Kun en meget lille del omhandler historien om Oscar Schindler. Ligger et stykke udenfor bymidten, men man kan gå derhen på ca. 40 min. Helt klart et besøg værd.

Dato for oplevelse: september 2020
2  Tak, sirbech
Anmeldt d. 21. juli 2020 fra mobile enheder

Vi troede egentlig vi skulle ud og se fabrikken og se en masse af Schindlers egen historie og baggrund - men følte lidt istedet vi blev “guided” igennem Krakow del af historien 2. Verdenskrig

Der var masser små film der kunne lyttes til og billeder der skulle læses
Ikke noget - desværre - der på den måde krøb under huden

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, TinaBach
Anmeldt d. 16. juli 2020 fra mobile enheder

Dette er en dobbelt anmeldelse, fordi selve den guidede tour og museet var fantastisk☘️

Der var så meget historie og det var så godt bygget op! De spiller på alle sanser med lyde, videoer, billeder, skiftede miljøer osv. Jeg er vildt imponeret! Guiden talte perfekt engelsk, var utrolig engageret og havde SÅ mange historier, at den time vi havde betalt for blev til 2. Han kunne svarer på alt og var virkelig god!

Vi lavede den fejl, at vi “bare” troede, at vi skulle på en times guidede tur, så vi havde ikke sat så meget mere tid af! Men DET skal man gøre! Der er SÅ meget at se. Vi ville ønske, at vi havde haft tid til at gå en tur selv efter den guidede tour!

Så kommer 2 del af anmeldelsen!
Vi bookede vores guidede tour på Tripadvisor og fik billetten med det samme, hvor der stod 08.00-09.00!

Vi dukker så op 07.50 og finder ud af, at de først åbner kl 10.00 og at der er sket en fejl!
(Lang ventetid med en teenager)

Vi ringede til Discover Cracow, som er leverandør til Tripadvisor! De var søde og fortale, at det var en fejl fra Tripadvisor’s side, men at de ville sikre, at vi fik tiden kl 10.00!

Så ringer vi til Tripadvisor via det telefonnummer, som står på billetten igennem hele dagen og har stadigvæk ikke fået fat i dem! Dybt useriøst og kritisabelt fra deres side! Så hold godt øje, når i booker.

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, Jeanette Kjær O
Anmeldt d. 2. december 2019

Vær sikker på at du kan komme ind - inden du tager derud. Besøgte det en lørdag eftermiddag. Og ja, der var mange mennesker ved indgangen, heraf flere der var kommet langvejs fra. International frustration og utilfredshed da det blev oplyst, at alt var udsolgt - folk blev ved med at komme (forgæves). Forsøgte at købe billetter til dagen efter - det var ikke muligt, men 'vi kunne da møde op klokken ni'. Fandt efterfølgende ud af på nettet, at alt var udsolgt flere dage frem. En dårlig oplevelse.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, Capt_Bob_DENMARK
Anmeldt d. 14. oktober 2019 fra mobile enheder

Denne oplevelse er helt uden filter og nazi tiden er bestemt ikke nedtonet. Den er fortalt som den var og med forfærdelige billeder og nazi symboler overalt. Vær opmærksom på at der hurtigt bliver udsolgt hver dag.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, P3884PIjand