“Perfekt aften”
Anmeldelse af Trezo Restauracja

Trezo Restauracja
nr. 7 af 1.824 Restauranter i Krakow
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt for 14. november 2017 fra mobile enheder

Smukt indrettet sted. Fantastisk god service og maden var simpelthen skøn. Tjeneren fulgte løbende op - uden at være påtrængende - og ja...sjældent jeg skriver det, men det var faktisk perfekt!

Tak, Thybo1967

Anmeldt for 17. oktober 2017 fra mobile enheder

Restauranten havde en rigtig god atmosfære, og tjenerne var super dygtige til at servere og tilfredsstille ens behov før man vidste, man havde dem. Deres græskarsuppe var dejlig, men den pastaret jeg fik var der ikke så meget smag i.

Tak, Helena G
Anmeldt for 2. juni 2017

Virkelig dejligt sted. God og innovativ mad, rigtig god betjening. Fuld value for money. Men undgå desserterne og køb istedet en is bagefter.

Tak, Anita Kildebæk N
Anmeldt for 5. januar 2017

En utrolig smuk restaurant, levende musik af violin og guitar, ganske smagfuldt og udsøgt. Og en service der i den grad oversteg hvad jeg tidligere har oplevet.. Betjeningen alene er 3 Michelin stjerner værd, yderst behagelig atmosfære. En spændende og alsidig menu, valgte fisk der var anrettet smukt og appetitligt, og så var den tilberedt perfekt. En restaurant jeg varm kan anbefale, og prisen! Tænk ikke over den, den er ganske overkommelig, tror 2 pizzaer havde kostet det samme i Danmark

Tak, danhrasmussen
Anmeldt for 19. september 2016 fra mobile enheder

Super service, flot anrettede og velsmagende retter med super gode priser. Restauranten perfekt, hvis I vil ud og forkæles lidt.

Tak, Mia H

Rejsende, der kiggede på Trezo Restauracja, kiggede også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du været i Trezo Restauracja? Fortæl om dine oplevelser!