Google
fra 50,74 $
fra 74,34 $
fra 69,62 $
Anmeldt d. 14. februar 2020

Hvis man ikke kender til krigens rædsler, skal man være forberedt på en uhyggelig oplevelse af de værste. Alt hvad der fandtes af grusomheder under krigen 1940-1945, er taget i brug her. Ingen skelen til om det var kvinder eller børn der stod for mål, i forbindelse med udrydelsen af en gruppe mennesker i europa. Kuldegys når turen går igennem Auschwitzs bygninger, til besøget i Birkenau, og her forsætter det kuldegys.

Dato for oplevelse: september 2019
2  Tak, Jess4646
Anmeldt d. 21. november 2019

Det er en oplevelse at være sådan et tragisk sted. Vi bestilte en tur med GoKrakow og det hele var så godt. Vi blev hentet på mødestedet præcis og blev kørt til og fra Auschwitz i samme bus. Guiden var så dygtig og selvom det er lidt af en rystende oplevelse vil jeg sige, alle en gang skal prøve at se Auschwitz. Første gang burde være med en Guide for man får en masse ting af vide som man ikke lige kan læse sig til. Det er et sted man burde se mindst en gang.

Dato for oplevelse: november 2019
2  Tak, TJ6540
Anmeldt d. 10. oktober 2019 fra mobile enheder

Anna, hvis bedstefar havde været i Auswitch fortalte grundig om lejren med mange fakta og detaljer. Turen tog 2 timer i Auswitch og efterfølgende en lille time i Birkenau.Er ikke for gangbesværede. Der er mange besøgende så det var tæt i lokalerne.

Dato for oplevelse: oktober 2019
2  Tak, GUNSE1953
Anmeldt d. 4. august 2019

Dette var en dag som jeg og mit barnebarn havde set frem til.
Og kan kun sige vi blev bestemt ikke skuffet, en rigtig dygtig guide som var god til at fortælle om de to lejre.

Dato for oplevelse: august 2019
2  Tak, Lasse R
Anmeldt d. 20. juni 2019

En sørgelig men spændende oplevelse, vi havde en rigtig god guide som vidste rigtig meget om alt hvad der har været sket. Det er så forfærdeligt at se oh hører om men en historie vi aldrig må glemme.

Dato for oplevelse: juni 2019
2  Tak, 58maleneh