Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Vil du have de laveste hotelpriser? Du er kommet til det rette sted. Vi tjekker mere end 200 websteder for dig.

“Godt” 5 ud af 5 bobler
Anmeldelse af Queen Boutique Hotel

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 1 websted mere!
Queen Boutique Hotel
Vurderet som nr. 3 ud af 257 hoteller i Krakow
Værløse, Danmark
7 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
“Godt”
5 ud af 5 bobler Anmeldt 15 oktober 2015

Værelserne var meget rene og moderne. Badeværelset var helt i top med shampoo, body wash og body lotion, dog ingen balsam, men dette var intet problem. Personalet i reception var meget venlige og hjælpsomme, de anbefalede os gerne gode restauranter osv. i nabolaget. De tilbyder også at arrangere ture til diverse seværdigheder ved ankomst, hvilket kun kan anbefales, hvis man gerne vil have det let, da man bliver afhentet direkte på hotellet. Morgenmaden var god, der bliver lavet frisklavet kaffe af tjenerne, og man bestiller røræg, pandekager, omelett osv hos tjenerne, der bringer det til bordet frisklavet.

Værelsestip: Værelse med udsigt pga. ingen larm fra gaden og udsigt til Wavel og park
Vis flere værelsestip

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    5 ud af 5 bobler
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip
Dato | Vurdering
78 anmeldelser
18 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 40 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 23 september 2015

Dette hotel har Krakows bedste beliggenhed midt mellem det jødiske kvarter og den gamle bydel. De ansatte i receptionen er helt utroligt hjælpsomme, og man bliver budt velkommen, så det er en ren fornøjelse. Værelserne er ret forskellige. Vi havde et ret lille rum væk fra gaden, hvilket gjorde, at der var dejligt stille om natten. Vores venner havde noget større rum med ovenlysvinduer, men mod gaden. Det er et forholdsvis moderne hotel. Rent og pænt. Morgenmaden er udmærket med pænt stort udvalg, og der bliver hele tiden sørget for friske varer. Gratis velfungerende WiFi overalt på hotellet. Det er nok i den dyre ende i forhold til andre hoteller i Krakow, men set med danske øjne, er det ikke dyrt. Krakows absolut bedste restaurant, Amarylis, ligger på dette hotel - den har jeg anmeldt separat.

• Overnattede September 2015, rejste med venner
København, Danmark
22 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
5 ud af 5 bobler Anmeldt 13 juli 2015

hotellet var helt fantastisk. god service, flinke ansatte, god mad.
værelset var flot, rent og nyt.
morgenmaden var helt i top, der var endda champagne til morgenmaden :-)
Vi følte os som VIP.
Og hotellet ligger helt perfekt i byen, lige ved indgangen til det jødiske kvarter, og maks 10 min gang fra centrum.

Vi skal helt sikkert besøge det igen.

• Overnattede Juli 2015, rejste som et par
      Værdi
      Sted
Tak, MSuhr
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Krakow
Betmanowska Main Square Residence
Hotel Wentzl
Nr. 7 af 257 i Krakow
5.0 ud af 5 bobler 1.015 anmeldelser
Stare Miasto
Radisson Blu Hotel Kraków
Kazimierz
Cracowdays Apartments
Nr. 6 af 257 i Krakow
5.0 ud af 5 bobler 915 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Queen Boutique Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Queen Boutique Hotel

Ejendom: Queen Boutique Hotel
Adresse: Jozefa Dietla 60, Krakow 31-039, Polen
Telefonnummer:
Beliggenhed: Polen > Det sydlige Polen > Lesser Poland Province > Krakow > Kazimierz , Stare Miasto , Wesoła Zachód
Faciliteter:
Bar/lounge Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Spa Suiter Kørestolsadgang Lufthavnstransport
Hotelstil:
Vurderet som nr. 3 ud af 257 hoteller i Krakow
Prisklasse (pr. overnatning): 637 kr.-1.232 kr.
Hotelklasse:4 stjerner — Queen Boutique Hotel 4*
Antal værelser: 31
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Booking.com, Priceline og Expedia, så du med ro i sindet kan reservere på Queen Boutique Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?